2021-05-02, 13:20
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Läser vad jag skriver.

All datatrafik har loggats och finns dokumenterat. Detta har man inte fått visa upp i rätten. I enbart två case har bevis fått föras fram, dessa två case är fortsatt aktiva.

Det har inte funnits några bevis att visa upp, det är därför det lät såhär

Donald J. Trump for President v. Boockvar, et al.

20. Here, after limited discovery, through statistical analysis, see Marks, 60 F.3d at 889, fn. 14, Plaintiffs intend to show that a substantial portion of the 1.5 million mail votes received in the Defendant Counties were counted in violation of Pennsylvania law.
[...]
Plaintiffs will also show that Defendants’ conduct was part of an improper scheme to favor Biden over Trump by counting improper votes in violation of the Equal Protection, Due Process, and Electors and Elections clauses under the Constitution and Civil Rights Act.

21. In conclusion, this Court should grant the motion, allow filing of the Second Amendment Complaint(*), proceed to limited expedited discovery and a injunction hearing, and allow the Nation to have faith in the integrity of Pennsylvania 2020 Presidential election.

https://www.courtlistener.com/recap/gov.uscourts.pamd.127057/gov.uscourts.pamd.127057.168.0_1.pdf
*Second amended complaint
2021-05-02, 13:50
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
"Previously, these paper evaluations included UV light tests. Bennett said this was to search for watermarks. The UV lights are no longer being used. Bennett said it wasn't because they were giving up. They found a way to search for watermarks without the lights.

When asked why they're searching for watermarks (given official ballots do not have watermarks), Ken Bennett noted people don't trust the election. Searching for watermarks could help dispel suspicions, he suggested. "

Vad är det för avancerad teknik de upptäckt? Kanske den som tillämpats sedan länge här, att hålla upp papperet mot en ljuskälla för att på så sätt se om papperet har något vattenmärke.

Kan någon förklara varför man fortsätter att leta efter vattenmärken när man blivit informerade om att papperet som röstsedlarna är tryckta på inte har något vattenmärke.
Är man så korkade att man tror myndigheterna ljuger, trots att knappast kan ha hittat en enda röstsedel med vattenmärke.
Vad är det man hoppas hitta?
Har alla röstsedlar utan vattenmärke lagts i högen "fake ballots"?
2021-05-02, 13:59
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Sanningen är ingen konspiration: Valet var riggat och man tog dem på bar gärning. Trump vann i en jordskreds-seger, aldrig tidigare skådad, fler röster än någon annan President, någonsin.
Jag skulle vilja göra ett ett försök att backa bandet för att försöka förstå hur du tänker.

Trump sa innan valet att om han förlorar så är det fusk.
Sedan sa han direkt efter valet att det var solklart fusk.
Du är inne på samma sak: "man tog dem på bar gärning".

Vad - konkret - menar du fanns som stöttade den tvärsäkra linjen vid den tidpunkten?

Du säger ju själv att det är först nu man försöker hitta bevis!?

Inser du verkligen inte själv att ALLT pekar mot att Trump (och du) hade bestämt er för vad som var sant redan innan några som helst bevis hade presenterats!? Att Biden skulle få stor majoritet av poströsterna var ju ingen överraskning direkt.
Kan du åtminstone förstå att det framstår så för en utomstående/neutral betraktare?
2021-05-02, 14:04
Medlem
Citat:

Om du tror att historiens största röstfuskarteam (Bidens egna ord) inte har en plan för OM någon opponerar sig mot resultatet så är du givetvis naiv eller partisk.

"We (Obama & Biden) have put together the most extensive voter fraud organisation in American History"
Biden: https://www.air.tv/watch?v=xEMNa7EuSLO_xOvvXx7AXw

"In 2008, the FBI created the International Corruption Unit (ICU)"
https://fbi.gov/investigate/public-corruption

Det är alltså FBI som egentligen ligger bakom Kinas mutande av domare och rättsväsende i USA? Bäst att säkra bevis innan The Fire Department kommer och sätter eld på alltihop.
Senast redigerad av Bodvahr 2021-05-02 kl. 14:07. Anledning: redigerat länk
2021-05-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Man har inte 100-tals advokater på plats. Du kan vara lugn
Jo, fler än 100 till och med, så oroliga är dom.

Jag är inte ett dugg orolig. Det uttrycks dock väldigt stor oro här inne av er som inte tror på valfusk och ett evigt tjat om resultatet av auditen, så jag vill bara lugna er.

100 tals demokratiska jurister på plats och en demokratisk domare som överser, kan det bli bättre än så?

Ni litar ju 100 procent på rättsväsendet, så varför detta tjat?
2021-05-02, 14:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Jag är inte ett dugg orolig. Det uttrycks dock väldigt stor oro här inne av er som inte tror på valfusk och ett evigt tjat om resultatet av auditen, så jag vill bara lugna er.

100 tals demokratiska jurister på plats och en demokratisk domare som överser, kan det bli bättre än så?

Med tanke på detta inlägg så känns det mer som dina inlägg är för konspirationsforumet.

Men om dom är 100 advokater där, hur kommer det sig att vi inte vet vem dom är då?
Kommer det också ta 25 veckor att påvisa vilka dessa advokater är?
2021-05-02, 14:22
Medlem
siisters avatar
Citat:

Har Donald Trump kommit med en ny siffra? Och eftersom han dresserat dig till att bara följa och lyda så tror du förstås på det.
Jag antar att du inte har tid att komma med en källa på att det är "fler än 100 till och med" på plats?

"The Democrats, upon hearing the news of the Court Order, have sent 73 lawyers to Arizona in an effort to stop this recount and full transparency because THEY KNOW WHAT THEY DID!"

23 april
https://www.donaldjtrump.com/news/statement-by-donald-j-trump-45th-president-of-the-united-states-of-america-4.23.2021

"They sent a team of over 100 lawyers to try and stop it because they know what the result of the Arizona Senate sponsored audit will be — and it won't be good for the Dems."

27 april
https://www.newsmax.com/t/newsmax/article/1019218/1
2021-05-02, 14:28
Medlem
DikTs avatar
Citat:

Vet inte hur din språk-känsla är men "100-tals" betyder inte "fler än 100" utan "flera hundra" dvs över 300 st.

Typisk halmgubbe (fetade).
Kan du länka till någon som påstår att rättssystemet är ofelbart? Inte?
Otyg med halmgubbar. Sabbar bara din trovärdighet (ännu mer) och diskussionen.
2021-05-02, 14:29
Medlem
humanlifes avatar
Citat:

Nja, jag vill inte påstå att jag litar på rättsväsendet till 100 procent, men betydligt mer än ni trumpister och er litar jag inte ett dugg på. Trump är ju ökänd för att ljuga.

Jag ogillar lögner och det gör de flesta människor. Vi reagerar negativt när lögner sprids. Inte därför att vi är oroliga över att ni kan få rätt, snarare är det fråga om en slags avsky. Man blir avog mot personer som verkar ljuga, eller hur. Man misstror dem, de skapar misstro och dålig stämning.

På sätt och vis tycker vi också synd om er. Att ni har fastnat i detta träsk och har ältat samma sak så länge.

Nu har det gått sex månader sedan valet och hela tiden har Trumps team letat efter bevis och de har fått en massa människor att "hjälpa till". Och ändå hittar man inga bevis för att Biden vann valet med hjälp av valfusk. Det verkar ju minst sagt absurt, eller hur?
Ni sprider alltså påståenden, falska spår gång på gång utan att något bevisas. Det är helt enkelt inte sunt, det är giftigt. Därför reagerar jag.

Och som sagt: Trump pratade ju långt före valet om valfusk. Om jag förlorar så beror det på valfusk, sa han. Ja, vad skulle han säga när opinionsmätningarna hela tiden visade att Biden hade övertaget. Valfusk-kampanjen planerades långt innan valet var klart.
Senast redigerad av humanlife 2021-05-02 kl. 14:31.
2021-05-02, 15:20
Medlem
Citat:

Den som tjatar mest om resultatet av auditen är ju Nixster. Det är hans enda trick, förutom att försöka lura folk att det skulle pågå en stämning på 160 bazillioner.
2021-05-02, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Vi har servrar, hemliga AFA-möten, visselblåsare, avancerade bevis i form av ip-adresser, 305th Military Intelligence Battalion och så vidare och så vidare. Förstår inte varför man skulle vara rädd för att bli stämd om det finns bevis?
Du snackar om en vek nyhetsredaktör! Starka lirare som Mike Lindell, Lin Wood och Sidney Powell skiter fullständigt i allt vad stämningar helter! Här snackar vi om USAs sanningsökar-svar på Joakim Lamotte som vågar stå upp mot den djurplågande "Näthatsgranskaren"! Det är liknande premiss här, Dominion försöker stämma folk till tystnad för att den otäcka sanningen inte ska få komma fram!
2021-05-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
F_n vad praktiskt.
Så oavsett vad som kommer fram så kommer du fortsätta att neka.
Om Ninjas inte kommer fram till att det har fuskats så har de säkerligen mordhotats av Deepstate.
Nä, men däremot försöker Demokraterna infiltrera röstgranskarna i Arizona:

https://www.thegatewaypundit.com/2021/05/huge-arizona-gop-leader-kelli-ward-sounds-alarm-dem-secretary-state-hobbs-sneaking-dem-operatives-bi ased-nfps-maricopa-county-audit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in