2021-05-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Förutom idag då det ska komma något krav och hälsning hemifrån, så är det inte konstigt att det alltid händer så lite på söndagar i huset?

För tittare är ju söndagar annars en bra dag då man kan kolla liven mer än tex en vardag mitt på dagen? Klart att tittarsiffrorna sjunker när det inte händer något dom dagar man har tid att kolla.. 🤷‍♀️

Eller hur tänker ni kring det?

Håller med.... dom borde slänga in rosa knappen eller arkivskåpet så det händer någonting men produktionen är såpass fattigt att i år har deltagarna fått göra det mesta själv när det kommer till att anordna tävlingar osv
2021-05-02, 12:51
Medlem
Stummakorianderss avatar
Nu verkar det som om Nardos kontoansvariga tagit bort posten om Emelie. Slutade följa Nardos och ppsepolisen för tycker de sprider dålig energi. Kommer följa Nardos när hon kommer ut från huset istället!
2021-05-02, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Om storebror skickar in ett brev med frågan, vad väljer ni, pizza lr se klippet på när Tanja är på väg att pissa i kylen?
Vad tror ni dom väljer?

Adrian väljer pizza med extra ust.
2021-05-02, 12:52
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Lägger upp tanjas pee pee händelse så man kan se den utan att ladda ner. thx for the clip. worked fine in vlc.

https://streamable.com/1yd8fq

Hahahah Tanja 💔
2021-05-02, 12:53
Medlem
Anonym396s avatar
Censur i köket.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Tycker det är ganska intressant hur uppfattningen om deltagarna ändras med tiden. Här kommer mina reflektioner om dom deltagare som är kvar och hur min uppfattning av dom har ändrats (långt inlägg, går bra att skrolla förbi).

Adrian - Tyckte han var helt okej, charmig men ganska intetsägande. Ganska snart insåg jag vilken fegis han var genom sina dubbla signaler gentemot Madde.
Nu vill jag ha ut honom så snabbt det bara går! Han har sjunkit som en sten. Manipulatör deluxe, dubbelmoral deluxe, lat som fan. Tillför absolut ingenting. Vill kivas med och straffa andra men nåde den som kivas med honom.

Dompa - Gillade ändå honom i början. Han var obrydd och skön. Han utmanade Emelie.
Han har sjunkit rejält under den här veckan. Bryter konstant mot reglerna, förstör allt som Storebrorsorna försökt göra, dödar alla upplevelser. Dessutom tillför han ingenting, det enda han gör är att dricka bärs.

Emelie - Var min favorit. Hennes sarkasm och bitterhet var rolig och vältajmad. Sjönk ordentligt när hon endast visade bitterhet, manipulation och drama.
Växte igen när Emelie spekulerar dog, då kom hennes roliga sidor fram lite mer. Växte igen under denna veckan. Hon gnällde inte över att vara Lillebror, hon räddade skräck"natten", hon säger ifrån till killarna.

Juddan - Ogillade henne direkt, så jäkla sliskig och tvånglade alla. Borde åkt ut med huvudet före för sina ofredanden. Sen lugnade hon sig och då ogillade jag henne lite mindre. Men det enda hon tillfört är matlagningen typ. Och en hög ljudnivå.
Nu måste jag stänga av varje gång jag ser henne. Hon ska synas och höras heeeeela tiden, tar åt sig äran för allt. Är så otroligt konflikträdd.

Madde - Har egentligen aldrig ogillat henne (det går ju typ inte) men tyckte hon var tråkig. Jättesnäll och omhändertagande men tråkig och besatt av AD.
Denna veckan har hon växt! Hennes roliga sidor har kommit fram, hon har visat självdistans och hon räddade skräck"natten". Önskar bara hon kunde släppa AD en gång för alla.

Nardos - Har sällan stört mig på en person så mycket! Kan inte ens börja beskriva allt jag ogillade, snarare fanns det inget jag gillade.
Hon har växt som fan, vilket stör mig! Hon har lugnat sig, hon visar självdistans och hon kan vara ganska rolig. Men hon lägger sig fortfarande i allt och kör sina Nardologer.

Pedram - Var en ganska lugn kille i början, jag blev positivt överraskad. Sen var han ett as mot Tess och Tanja och sjönk till botten. Sen var han lugn och jag tänkte inte så mycket på honom, han bara var.
Nu ska han ut lika fort som AD! Sån otrolig dubbelmoral, trycker ner folk där inne, spelar på deras känslor, klarar inte av auktoriteter men har inga problem att själv dela ut straff. Nej, han är bara vidrig.

Simon - Tyckte han var en kul kille men han behandlade Steff illa. Sen slutade han sliska med alla andra tjejer och växte hos mig. Hade honom som favorit!
Nu har han sjunkit igen. Han är bara en stor mansbebis som blir förbannad för varje motgång. Tycker beteendet liknar Mergims från förra året - gör kaos när du inte får som du vill.

Tanja - Goa Tanja! Så positiv, så vettig, så rolig. Hon var min favorit. Gnällde aldrig, var bara glad.
Hon har också sjunkit hos mig. Kan inte sätta fingret på vad det är men känns som hon inte har något djup. Hon tillför egentligen ingenting. Hon är fortfarande positiv och hon gnäller inte. Men hon bara dricker och berättar gamla historier från fyllan. Får ingen bild av vem hon är, måste ju finnas mer hos henne än att supa och göra galna saker?

Så, där var min megalånga harang över!

Summa summarum: Jag har inte längre någon favorit till vinnare, jag har bara några som jag absolut inte vill ska vinna.

Mycket bra sammanfattning. Håller nästan med allt 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Lägger upp tanjas pee pee händelse så man kan se den utan att ladda ner. thx for the clip. worked fine in vlc.

https://streamable.com/1yd8fq

Legendar! Tack för det!

Tycker inte att det var så värst som folk vill få det som.. Visst ett orent anus inne i ett kylskåp är ju aldrig trevligt, ( om man inte har ätit harakiri korv ) skämt åt sido.. Nääää inget hon ska kritiseras för, Tur för Tanja dock att Madde stod där annars hade det nog slutat riktigt illa.
2021-05-02, 12:57
Avstängd
Censur rekord idag?
Medlem
12e Censuren nu på 3h? Fyfan alltså.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Håller med.... dom borde slänga in rosa knappen eller arkivskåpet så det händer någonting men produktionen är såpass fattigt att i år har deltagarna fått göra det mesta själv när det kommer till att anordna tävlingar osv

Ja precis, och om det är rosa knappen så gärna ett annat straff än Harakiri korven. Uttjatat och Det måste inte alltid vara straff som bara är jobbiga. Det kan ju vara något jobbigt men ändå kul, man vill ju också garva åt det dom gör.

Lite tävlingar/uppdrag hade också varit bra. Det kan vara om olika priser. Dom skulle kunna få veta vad priserna är men inte vad tävlingen är. Men ett "stort" pris är svårare tävling, "lätt" pris är lättare tävling. Så får dom välja en och en vad dom vill satsa på och dom får bara välja en grej var. Eller nåt.
2021-05-02, 12:58
Medlem
Emelie och Dompa hade alltså sex?! Var och när? I bikten uppfattade jag det som nu baserat på vad hon säger men kan väl inte stämma lol. Eller? CENSUREN NU TALAR FÖR DET.
2021-05-02, 12:58
Medlem
Ghandis avatar
Emelie berättar att dompa o hon hade sex. sen efter hon e klar så cencurerad bb. Skärpning. Alla visste ju dom skulle ha det, dom sa ju det igår tidigt på kvällen. PK tv4 suger kuk. Skut alla där o in med Martin timell som ansvarig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in