2021-05-02, 02:36
Medlem
Blaisens avatar
Men vad är det här? Hon bjöd på en väg ut med "ska vi gå och lägga oss" men nu kan han inte köpa att han blir dissad? Det är heeeelt sjukt!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
Jag tyckte Adrian var snyggast i huset förr, alltså riktigt snygg. Men hans pinsamma personlighet har gjort han väldigt oattraktiv. Dompa är nu helt plötsligt svin snygg, mycket har med personlighet att göra.

Dompa är het på någon rough grottmansvis :P
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså MADDE

Ja, hon har kanske varit lite väl på. Ja, hon skulle ha backat för längesedan. Ja, hon framstår väldigt desperat. Men fan. Vi alla har väl varit där, eller? Att känna något för någon som inte är besvarat. Att jaga någon som inte vill bli jagad. Att börja tvivla på sig själv för att man inte får någonting tillbaka. Hon kan inte styra sina känslor, och det är uppenbart att hon är så kär i kärleken att hon blir blind. Och då famlar hon bara runt i mörkret utan att riktigt veta vart hon ska eller vart hon KAN ta vägen. Jag ser någon som inte är desperat efter specifikt Adrian, utan bara NÅGON. Att få älska och bli älskad.

Jag lider som fa-an med henne, i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är det.. Madde mår ju skit av detta. Man vill bara ruska om henne och väcka henne från den rosa bubblan så att hon fattar att hon ska lägga ner honom.. Otroligt att hon ens har känslor kvar för den där snubben. Själv hade man lagt ner efter ett par dagar utan respons.

❤ hon visar ändå på styrka nu. Jag tror hon äntligen har fattat. Kommer dock bli jobbigt att se henne gråta sig till sömns
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian tänker bara på Maddefansen som ska ta honom till final.

Men Ustmössan verkar inte ha tänkt över hur han ska vinna över tjejerna där för att få miljonen?

Äckliga papegojknullare!

Tror han ändå lagt upp grejer väldigt annorlunda om han haft det i åtanke, nu sa han bara det han sagt till alla andra i veckor om Madde men inte vågat säga direkt till henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ligger det på hans ig?

Vet ej, men det fanns på story kanske finns sparat på hans sida. Humor på en orimlig nivå!
2021-05-02, 02:37
Medlem
Nu nu, nu måste iaf vara slut mellan Madde o Adrian. Det är stelt o ingenting i kemi, bara massa prat.
Han sa ngt om att han känner henne o vet att hon kommer hita nån som gillar henne etc...o att han vill henne väl..
O hon säger detsamma .. men hon vill egentligen bara ha mer från honom, sova med honom, kramas med honom. Men, de sittre döär i soffan o är långt ifrån nånting.. .

Kan hon inte bara fatta? Nu Efter detta samtal borde Madde inse bara han är inte på samma resa som hon, det 'är så fel. o menlöst. De är mer som vänner o har djupet så, men nej, inte med kärlek..tyvärr.

hade adrian känt ngt med Madde, hade de bara gått o o svit ihop eller börjat hångla dr i soffan.
Hon är så sugen, men han nej..
2021-05-02, 02:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Tror nog inte förrän imorgon när jag ser det att detta äntligen skulle vara slutet på Maddes luftslott

Inte jag heller! Men nu orkar jag inte längre..

Natti, natti alla!
2021-05-02, 02:38
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
Jag tyckte Adrian var snyggast i huset förr, alltså riktigt snygg. Men hans pinsamma personlighet har gjort han väldigt oattraktiv. Dompa är nu helt plötsligt svin snygg, mycket har med personlighet att göra.

Jag tyckte också han var snygg medsamma han kom in i huset och hade lunch med Katti.
Men efter trippeldippet på kvällen har han sjunkit som en somalier i en simbassäng, och numera ser jag inget attraktivt i honom alls.
Näst sämsta säsongen någonsin.

MVH/Gnomegirl.
Bannlyst
Madde ska va glad, fågelknullaren ser väl ok ut, men han är ju helt hjärndöd och världens tråkigaste människa.
Hon skulle behöva prata med nån nära vän som sett allt utifrån.
Seså, gå och klia negern på ryggen nu din jävla fjant 👮‍♂️👮‍♂️🦜🦜
Medlem
Å vad kom dom fram till i detta samtal? Ett uppbrott? Det har förmodligen inte Madde fattat.
2021-05-02, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
❤ hon visar ändå på styrka nu. Jag tror hon äntligen har fattat. Kommer dock bli jobbigt att se henne gråta sig till sömns
Jag hoppas det. Jag kommer också gråta mig till sömns
2021-05-02, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså MADDE

Ja, hon har kanske varit lite väl på. Ja, hon skulle ha backat för längesedan. Ja, hon framstår väldigt desperat. Men fan. Vi alla har väl varit där, eller? Att känna något för någon som inte är besvarat. Att jaga någon som inte vill bli jagad. Att börja tvivla på sig själv för att man inte får någonting tillbaka. Hon kan inte styra sina känslor, och det är uppenbart att hon är så kär i kärleken att hon blir blind. Och då famlar hon bara runt i mörkret utan att riktigt veta vart hon ska eller vart hon KAN ta vägen. Jag ser någon som inte är desperat efter specifikt Adrian, utan bara NÅGON. Att få älska och bli älskad.

Jag lider som fa-an med henne, i alla fall.

Vi har alla varit där? Prata för dig själv.

Det är ett desperat beteende att jaga någon som visar nada tbx. En människa som vet sitt värde jagar inte kärlek.

Adrian må vara feg men herregud vilken pinsam dialog det har varit .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in