2021-05-02, 00:15
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
AD må vara en tönt.

Men den enda som gör bort sig så det räcker i flera år framåt, är Madde. Ett par år från 40 gammal och beter sig som en desperat fjortis.
Eeeh nej. Madde är ju grym. Känns som hon är den enda som äger där inne. Galet snygg och vet vad hon vill. Att Adde är så skadad och rädd är ju inte hennes fel direkt 🤷🏻‍♀️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Är så sjukt surt att det inte är pedram som hänger löst. Han är den enda jag känner att jag inte skulle sakna där inne.

Vill ändå veta hur mkt Adrian gillar Madde.
Hur skulle det bli om Emelie lämnar och Dompa och Tanja hade tre veckor ihop ?? 😅
Nardos hade garanterat röstat ut pedram om han inte skrämt henne.
Madde är klok och jag fattar hennes känslor till fullo.
Simon är ändå lite BB.
Så ... Min slutsats är att Pedram skulle ut eg.
+1
Medlem
Hörde ni inte vad Dennis sa till Madde när han tog av handklovarna något i stil med "Då sparar vi dem här till oss till ett annat tillfälle".
2021-05-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja verkligen. Kändes som att hon var lite ute på hal is där med Dennis ett tag.... hennes blickar mot honom, vad hon sa, hur hon hoppade upp i hans famn mm mm. Det behöver inte betyda något såklart men jag hade ALDRIG gjort så mot min kompis kille (även fast emelie och Dennis enligt dom själva inte är ett par).
De är bros! Man vill Madde så väl ändå! Kan hon bara inte få ett hångel med AD så hon blir nöjd
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Hörde ni inte vad Dennis sa till Madde när han tog av handklovarna något i stil med "Då sparar vi dem här till oss till ett annat tillfälle".
Nej han syftade på att han och Emelie kunde använda dom istället.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Hon flinar åt Adrian och peddi som inte förstår vad diamant innebär och det är jävligt kul att de är så nyfikna
Har de berättat så tittarna hört vad det är?
2021-05-02, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej han syftade på att han och Emelie kunde använda dom istället.
Det lät inte så.
2021-05-02, 00:17
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Är så sjukt surt att det inte är pedram som hänger löst. Han är den enda jag känner att jag inte skulle sakna där inne.

Hur skulle det bli om Emelie lämnar och Dompa och Tanja hade tre veckor ihop ?? 😅
Simon är ändå lite BB.

Större chans att Pedram blir kär i Madde än att Adrian blir det. Så finns ingen idé att ha kvar Adrian om det är för spänningens skull, där alla andra deltagare har mer att erbjuda.

Med det sagt så röstade jag kvar Adrian. För att han är på den goda sidan i huset.
2021-05-02, 00:18
Medlem
U-r-l-ames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Strecket är nog Pedrams streck till mun.

Streck = Inre blygdläppar som inte sträcker sig längre än de yttre blygdläpparna.

Diamant = Fitta
2021-05-02, 00:18
Medlem
Zingo2s avatar
Verkar som Madde älskarna kommit hit. Välkomna.👍
Blir ändå Simon eller Tanja som vinner.
2021-05-02, 00:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Simon är ändå lite BB.
Jag tycker att både AD och Peddi skulle hängt lösa eftersom båda fick 6 poöng. Skitproduktionen gör som de vill 👎
2021-05-02, 00:20
Medlem
Emelie är tjejen som vart mobbad och har svårt med vad man säger och inte säger diagnos eller inte hon är inte hundra.

Dompa är fuckboy som tycker grabbarna och bärs är livet.

Adrian är den introverta grubblade killen som har massa känslor men de visar sig inte utåt för han har kontrollen över sina känslor.

Vem vinner i längden?🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in