Emelie till Adrian: "Jau haur äldrig uffentligt hetsat eur"
Glömmer hon bort när hon försökte näst intill tvinga Madde till att gå och hångla upp Adrian?
Hon har allt hetsat..
Med det sagt är Adrian ändå en tönt
Adrian avslutade med "Imurgun är det din tur att ställa frågur."
Nardos: "Åh, får bara jag ställa frågor?"
Adrian: "Jah, kanske, jag har några frågur först"
Du så jävla totalt störd jävel. Det är nått allvarligt fel på dig. Du kan ju inte vara normal någonstans. Sök hjälp för fan din rasistiska jävel. Du är själv inte av svenskt ursprung. Vad är det för fel på dig
lär dig stava du som är av svenskt ursprung gissar att snubben du svarade till kan stava bättre än dig
Jag saknar Grodis. Undrar hur det går med hans altan, det nya fågelbadet och Majsan.
Grodis kanske ligger och sprattlar i spasmer i efterdyningar av att han utsatte sig för att vara snäll ett helt dygn på Joel-dagen
OnT: Nu fortsätter tjatet mellan Emelie och Adrian istället... Kan vi inte bara få se folk festa istället?
Hahahaha varken Madde eller Adrian tyckte att det var någon konstig grej ändå har Emelie och Nardos gjort detta till kvällens samtalsämne
Nardos? Skulle säga att Emelie gjort det till världens grej för hon vart triggad pågrund av sitt bagage. Nardos försökte vara saklig och tyckte att Madde har väl en egen mun om något är fel typ.🤣