2021-05-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Det sjuka är ju att Madde inte har gjort ett skit fel i detta fallet?! Det är ju bara Emelie dom pratat om sina tankar kring några andras relationer som hon inte vet allt om

Madde har gjort så mycket fel, hon har inte läst av signaler , hon har vägrat inse att han inte är intresserad, hon har pushat och pushat , grinat och gnällt . Bruden har stora problem. Hela situationen är absurd. Han är inte intresserad . Vad är det hon inte fattar???
2021-05-01, 20:53
Medlem
Ridnes avatar
Sen Adrian kom in så har varje fest gått i Adrians tecken.. Är det inte Tess som försöker ragga så var det Emelie. Sen blev det Madde. Gråt gråt tjafs tjafs tjat och bråk och ständigt jagande efter Adrian.
Vore det inte väldigt trevligt att få slippa det åtminstone 3 veckor av denna säsong??

Skicka hem Adrian på Måndag. För allas bästa (speciellt mitt eftersom mina nerver inte pallar en dag till med tönten )
2021-05-01, 20:54
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Som Emelie sa: Han vill ha kakan och äta upp den.. Han håller Madde på kroken och fiskar henne för att sedan backa HELA TIDEN. Hade han varit en MAN så hade han sagt "sorry du är en fin tjej men jag är inte intresserad. Tack och hej"
Det absolut bästa för Nardos, Madde och resten av huset vore om Adrian fick åka hem. Han har manipulerat alla. Han kör känslomässig utpressning och drar ner allas humör.

allt är spel, han njuter när dem andra ryker ihop
Medlem
Asså
snälla
Skicka
Adrian
och
madde
till
love
island
Medlem
Emelie vi gillar det så mkt att du lägger dig i när Adrian är en skit mot Madde
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vad har hänt? Vad har Adrian gjort nu?

Varit en fjolla som vanligt..
Han toootalvägrade sitta ihop me Madde i 10 min, o trots att hon såg sårad ut fortsatte han att tjafsa om saken o vägrade som vanligt
2021-05-01, 20:55
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Om Emelie inte kan prata för Madelene, varför kan Nardos prata för Adrian
Helt riktigt. Negern är helt hjärndöd.

Nardos vill bara inte att det ska bli några framsteg mellan Adrian och Madeleine då apflickan är kär i Ustmössan.
2021-05-01, 20:55
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Ja precis, har man då fått någon typ av känslor såklart får man förhoppningar, igår sa han också, hon är jättevacker in och ut, och någon jag skulle kunna tänka mig då känslor för.

han har inga känslor, han vill bara åt hennes fans och att alla idioter älskar adrianochmadde!!!!!!!
2021-05-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Emelie stöttar Madde och det är exakt så man ska göra vilket inte Nardos gör och skulle kunna tyda på att hon själv vill ha honom.

Emelie försvarar sina vänner (om dom tycker dom behandlas fel).
Nardos nominerar sina
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
RÖSTA KVAR ADRIAN

Rösta kvar Adrian om ni står för tidelag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Sen Adrian kom in så har varje fest gått i Adrians tecken.. Är det inte Tess som försöker ragga så var det Emelie. Sen blev det Madde. Gråt gråt tjafs tjafs tjat och bråk och ständigt jagande efter Adrian.
Vore det inte väldigt trevligt att få slippa det åtminstone 3 veckor av denna säsong??

Skicka hem Adrian på Måndag. För allas bästa (speciellt mitt eftersom mina nerver inte pallar en dag till med tönten )

Det är väl inte för i helvete killens problem att några blåsta brudar springer efter han? Jösses😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Madde har gjort så mycket fel, hon har inte läst av signaler , hon har vägrat inse att han inte är intresserad, hon har pushat och pushat , grinat och gnällt . Bruden har stora problem. Hela situationen är absurd. Han är inte intresserad . Vad är det hon inte fattar???

Ingen bryr sig om dina trötta inlägg, du kan skriva på Instagram istället.
Tack och hej

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in