2021-05-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Jobbar på samtliga delar!
Har gått runt två dagar och bara sagt saker som "shiiit, wow, helt sjyyykt" och "ust". Fan. Rom byggdes inte på en dag!
Aahhh, såklart. Du vill inte striessa o priessa fram nåugut, o due tar en dau i tauget?
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker det är obehagligt hur han lindat Nardos så runt sitt lillfinger.. Nardos är en stark chihuahua som brukar se rätt saker. Men nu är hon bara vek när hon ska försvara Adrians dåliga beteenden in i döden. Madde också.. De är båda så kära att de absolut vägrar inse vilken liten skit Adrian faktiskt är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hundra procent! Kan hon skalla Nardos bara så är jag nöjd

Tror du emelie kan skalla Nardos 😂 Vi såg sist gång när Emelie försökte skrika på Narfos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nej. Emelie har varit en riktig vän mot madde från dagen hon kom in. All skit hon skapade/fick när Pedram blev nominerad var för att hon kämpade för att rädda sin vän. Det var inte för egen vinning utan för att rädda madde. Och fan vad det exploderade.

100% så! Emelie är den enda som vågar säga till Adrian hur han är. Hon säger exakt det vi alla här sett också!
2021-05-01, 20:41
Medlem
Raskaoverisens avatar
Gode gud Hjälp!!AD har inget intresse för Madde de borde Nadros sett också
Bra av Emelie att stå upp för Madde
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tror du emelie kan skalla Nardos 😂 Vi såg sist gång när Emelie försökte skrika på Narfos

Jo men man kan alltid drömma 😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tydligen har han ju en hund som heter Ozzy , hörde det i frågetävlingen tidigare..

Vad tror ni det är för ras? Papegoj Retriever? Jack Parrot terrier? Labragoja? 🦜🦜
😂😂😂Givetvis en fågelhund.
Medlem
Vilken jävla mardröm om man skulle ha en vän som beter sig som Emelie gör. Snackar så jävla mycket bakom ryggen på Madde och försöker skylla sitt egna drama på henne. Så jävla sjukt att Nardos och Emelie ska sitta och prata så här länge om några andras relation...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HATAR att Nardos skyddar Adrian i alla väder... Om hon inte var så jäkla kär i honom så hade hon antagligen sett igenom honom för den manipulerande skitstövel han är.

Jag förstår att Nardos skyddar han, hon vet och har den bästa relationen med han. Seriöst Madde är ju blåst han har aldrig varit intresserad och kommer inte bli intresserad. Att hon är kär är gör i helvete inte hans fel. Det är galet hur jävla sjukt hela situationen är från Maddes håll.
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos hatar Madde och är kär i Ustmössan.

Självklart försvarar Nardos Papegojknullaren i detta.
Hatar Madde? Hon vill att Madde ska stå upp för sig själv & inte ska se ut som "den som jagar Adrian" vilket hon gör för oss tittare.
2021-05-01, 20:42
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Vart är Nardos girlpower nu? Den är selektiv och passar inte när det gäller hennes farvoritmössa

Ja jag fattar inte vad hon håller på med nu men hon känner väl att hon har en skyldighet att försvara AD efter nomineringen. Detta har ju Nardos själv gått på AD om att sluta lalla med Madde! Emelie har rätt här och han återgår till att stämpla henne och skapa felaktiga motiv när det bara handlade om två hjälmar.

Nej han vill inte att andra ska lägga sig så han kan få Madde dit han vill.
2021-05-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Exakt så! Han har stöttat henne ofantligt mycket, utan honom i Peddi/Nardos/manipulationsdramat så undrar jag om hon verkligen hade varit kvar.

Jajaja!
Jag tyckte bara Emelie var roligare innan Dennis kom in.
Men det kanske är tiden snarare än Dennis som surat ner henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in