2021-05-01, 20:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tydligen har han ju en hund som heter Ozzy , hörde det i frågetävlingen tidigare..

Vad tror ni det är för ras? Papegoj Retriever? Jack Parrot terrier? Labragoja? 🦜🦜

Vilken ras det än är så hoppas jag att han inte går samma öde till mötes som stackars Lasse
2021-05-01, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hon har ju rätt! MADDE FATTAR INGET!

Nej Emelie har rätt för han har henne på kroken, "efter detta, efter detta" såklart att hon har förhoppningarna uppe
2021-05-01, 20:35
Medlem
Mouchinos avatar
Detta är varför det blir såna här draman för att AD gör en stor jävla grej av det. Det handlade om att de skulle ha ihop hjälmarna och inget annat!
Medlem
Anonym396s avatar
Bra att Emelie säger att Adrian behandlar Madde illa när han säger hela tiden att de kan träffas på utsidan. Han vill ha kakan och äta den som Emelie sa det så fint.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Han drar ju snarare upp henne. Hela jävla tiden försöker han spräcka hennes negativitetsbubbla.
100%. Är det någon som åtminstone ibland fått henne på en något positivare sida så är det ju han. Hon är fortfarande hopplöst sur och negativ, men han har åtminstone lockat fram någon sorts....well, något annat i mellan åt.
2021-05-01, 20:36
Medlem
Shtre1s avatar
Vart är Nardos girlpower nu? Den är selektiv och passar inte när det gäller hennes farvoritmössa
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hon har ju rätt! MADDE FATTAR INGET!

Nej Madde fattar inget för att han gör precis det som Emelie säger.. Han ger henne lite, sen backar han, sen ger han henne lite, sen backar han..fiskar efter henne för att hålla henne kvar på kroken.
Nardos är förblindad av Adrian för att hon är kär. Tråkigt men sant.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
100%. Är det någon som åtminstone ibland fått henne på en något positivare sida så är det ju han. Hon är fortfarande hopplöst sur och negativ, men han har åtminstone lockat fram någon sorts....well, något annat i mellan åt.

Exakt så! Han har stöttat henne ofantligt mycket, utan honom i Peddi/Nardos/manipulationsdramat så undrar jag om hon verkligen hade varit kvar.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tydligen har han ju en hund som heter Ozzy , hörde det i frågetävlingen tidigare..

Vad tror ni det är för ras? Papegoj Retriever? Jack Parrot terrier? Labragoja? 🦜🦜

Skrattade högt! German Parrot?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Förlåt mig igen Moder för mitt påhopp. Har svårt att förstå din "möööörka, saaaurkastiska huuuumor".

Verkar som Adrian är the grej of the day i huset ikväll'?

Kul anekdot: Jag är nyss hemkommen från ustens hemstad. Tror eventuellt mina chanser hos Madde har ökat nu. Ja. Jag tar till mig nya dialekter väldigt lätt så nu låter jag som Adrian!
Due äär sååe fakkeen väärchdelööes, jauu öeenskar duee hadde ååekt hieem!!!!

Hahah the grej of the day. Älskar't.

Har du införskaffat en mössa, dålig hårlinje och liten blåsa också?!??? Annars e du körd, tyvärr.
2021-05-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Varför är han mer värd än dompa? Dompa tillför mkt mer energi och bra saker till huset och till Emelie. Adrian drar ner Madde rejält, det har förstört hela hennes vistelse i huset

Båda är rätt endimensionella. Ja Dompa "bjuder mer på sig själv", men bara en sida och rätt tråkig sida i längden.
Förhuden är ännu mer kass på att bjuda på sig själv, men man hoppas av någon anledning fortfarande att han ska visa mer av sig (men kommer nog inte hända). Plus att han ändå engagerar sig i tävlingar mm. Dompa är "skön", men han dödar alla teman mm som BB försöker få till, och det blir rätt trist i längden.

OK, enda anledningen att jag vill ha kvar förhuden mer är nog att jag gillar mitt smeknamn på honom
(Men om Madde ska ha en chans att visa sitt rätta jag och ha chans att gå långt måste han tyvärr ut)
2021-05-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag HATAR att Nardos skyddar Adrian i alla väder... Om hon inte var så jäkla kär i honom så hade hon antagligen sett igenom honom för den manipulerande skitstövel han är.
amen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in