2021-05-01, 17:56
Medlem
Kul tävling.. så mycket fantasi att förlorarna ska äta harakirikorv.. 🤦‍♀️ å så otroligt konstigt indelade lag? Man visste ju redan innan vilka som skulle vinna och alla dem har ju redan ätit McDonalds som de tog från de andra. Hoppas de skäms nu!
2021-05-01, 17:57
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
29 maj. Några dagar efter BB slutar tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Klart jag menade BB-finalen , vad fan annars

Såg att någon annan svarade något annat där, därför jag trodde sen att du menade någon annan final eftersom personen svarade 29 maj efter att BB slutat.
2021-05-01, 17:57
Medlem
Citat:
Ingen av er nollor vet alltså när finalen är 😂😂😂😂😂😂

24 maj fortfarade din nolla
2021-05-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ha ha du är verkligen lågbegåvad
2021-05-01, 17:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Har ju svarat att BB finalen är 24 maj.
2021-05-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
han har sagt han är inköpare av bilar. beg bilar. inte säljare av bilar.
Det står på tv4.se att han jobbar som säljare och inköpare inom ett bilföretag.
2021-05-01, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Då är det väl dags snart då!!! Ja de har känslor och är det fel att nämna kvinnans PMS som är en stor del i kvinnans liv och hela den processen med hormoner? Vissa har svåra symton medan andra har lindriga.

Använder det inte emot då jag undrade om det var därför hon är så vrång då hon själv sagt att hon blir
som personlighetsförändrad under den perioden. Var därför jag tänkte att orsaken var det.

Ska man vara så lättstött som du är och tolka allt med en bitter och sorglig ton då kan du ge fan i att ens kommentera och sluta sitt här och stigmatisera någonting som är så normalt och skälvklart. Jag gissade att Judith var i närheten då hon annars är ganska jämn i humöret.

Dessutom är det olika hur Kvinnor upplever den hormonella förändring som sker och humöret behöver inte ändras direkt och allt blir holly jolly så fort hon börjar blöda! Det kan ta ett tag innan östrogenet börjar öka som sen sätter igång serotininet i hjärnan!
Fräscht att mansplaina mens/PMS för en kvinna, gudfadern. Där har du minsann inte så bra värderingar!

Jag får kommentera lika mycket som alla andra, är trött på att män ska använda PMS emot kvinnor med nedvärderande underton när de (ni) inte har en aning om hur det är att leva med. Det är du som sköter stigmatiseringen genom att på en gång anta att Judith har mens för att hon visar andra känslor än hon vanligtvis gör, och att det skulle vara något fult och fel.
2021-05-01, 18:03
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fräscht att mansplaina mens/PMS för en kvinna, gudfadern. Där har du minsann inte så bra värderingar!

Jag får kommentera lika mycket som alla andra, är trött på att män ska använda PMS emot kvinnor med nedvärderande underton när de (ni) inte har en aning om hur det är att leva med. Det är du som sköter stigmatiseringen genom att på en gång anta att Judith har mens för att hon visar andra känslor än hon vanligtvis gör, och att det skulle vara något fult och fel.

En kvinna ska inte diskutera mens inför män.
2021-05-01, 18:07
Medlem
Jahopp, idioterna som snodde maten får mat igen medans Simon med sin IBS mage får käka harakiri. Har inte produktionen något annat straff??
2021-05-01, 18:08
Bannlyst
När börjar festen 🤓🤓🤓
Kvällens tema tjuv och polis 👮🏽‍♀️👮‍♂️👮🏽‍♀️👮‍♂️👮🏽‍♀️👮‍♂️🦜🦜🦜💄💄💄
2021-05-01, 18:08
Medlem
wolfiess avatar
Simon till Nardos: Du borde inte heller äta korven
Nardos: Dem ger inte oss något som dödar oss
2021-05-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
En kvinna ska inte diskutera mens inför män.
Nej, såklart. Vi ska vara tyst om det och låsa in oss när vi har det.

Lås in Madde nu, som är så fräck att prata om det i LIVE-TV!!!!!! usch och fy och fräs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in