2021-05-01, 17:42
Medlem
htsolna08s avatar
ska de äta varsin harakiri eller dela på en bara?
2021-05-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag är på pisshumör då jag har mens (brukar inte ha det så ofta tack vare p-stav)för det är det vidrigaste jag vet. Samt att jag har sjukt ont så jag är verkligen inte glad då. PMS har jag aldrig haft eller känt av. Men det är då jag har det men det visar att man kan vara ett monster vid mens.
Därför jag skrev "i regel". Jag vet att det är individuellt, men oavsett är det jävligt onödigt, omoget och förminskande att använda "hAr HoN LiNgOnVeCkAn ElLeR" så fort en kvinna känner och visar något annat än glädje.

Sedan är det skillnad på att vara sur pga yttre faktorer och att vara okontrollerat sur pga hormoner.
2021-05-01, 17:44
Medlem
Ridnes avatar
Alla i förlorande laget borde göra gemensam sak och vägra äta harakirikorv. Sedan får bb straffa dem hur de vill.
Jävla sätt att tvinga i dem så stark mat att de blöder och spyr och mår fysiskt dåligt i dagar efteråt. Fuck BB.
2021-05-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alla i förlorande laget borde göra gemensam sak och vägra äta harakirikorv. Sedan får bb straffa dem hur de vill.
Jävla sätt att tvinga i dem så stark mat att de blöder och spyr och mår fysiskt dåligt i dagar efteråt. Fuck BB.
Håller med, de ska vägra.
2021-05-01, 17:46
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Kom igen nu förfan hoppas brudarna vinner. Även om de vore kul att se Oljudith äta harikirin.

Så.vore de ännu roligare att se Adrian käka den...
2021-05-01, 17:48
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha Nardos den enda som satte frisbeen.
2021-05-01, 17:48
Medlem
Tar tillbaka mitt omdöme om Simons plan. Skäms. Förlåt Simon!
2021-05-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Vinnaren får en hamburgarbeställning och förlorarna får en harakiri.
MEN LÄGG AV!! Ska dom igen tävla i lag och vinnaren får mat/hamburgare vafan
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Man är i regel inte på dåligt humör under "lingonveckan", utan innan. PMS står för PRE menstrual syndrome. Ska man vara så omogen att använda det emot någon, som grabbarna på högstadiet gjorde, så bör man i alla fall ha sina facts straight.

Kvinnor kan också känna saker utan att det har någonting med "lingonveckan" att göra.

Då är det väl dags snart då!!! Ja de har känslor och är det fel att nämna kvinnans PMS som är en stor del i kvinnans liv och hela den processen med hormoner? Vissa har svåra symton medan andra har lindriga.

Använder det inte emot då jag undrade om det var därför hon är så vrång då hon själv sagt att hon blir
som personlighetsförändrad under den perioden. Var därför jag tänkte att orsaken var det.

Ska man vara så lättstött som du är och tolka allt med en bitter och sorglig ton då kan du ge fan i att ens kommentera och sluta sitt här och stigmatisera någonting som är så normalt och skälvklart. Jag gissade att Judith var i närheten då hon annars är ganska jämn i humöret.

Dessutom är det olika hur Kvinnor upplever den hormonella förändring som sker och humöret behöver inte ändras direkt och allt blir holly jolly så fort hon börjar blöda! Det kan ta ett tag innan östrogenet börjar öka som sen sätter igång serotininet i hjärnan!
Avstängd
Simon är en JÄVLA FJOLLA
2021-05-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Så ingen av efterblivna fittor här vet vilket datum finalen är?
Googla för helvete, jävla tjat
2021-05-01, 17:53
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Han säljer bilar sa han nyligen.

han har sagt han är inköpare av bilar. beg bilar. inte säljare av bilar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in