2021-05-01, 10:47
Medlem
hittanemoos avatar
Emelie är helt otrolig. Hon visar gång på gång att hon är sjukt osympatisk

Verkar inte vilja sköta sig bra för att lillebröderna kommer ut. Det påverkar ju inte henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp, fuck rimmet som vill ha adrian o nardos i final, adrian ut denna vecka och nardos nästa vore en dröm.

Det är mycket man kan drömma om 👍 Tyvärr går inte allt i uppfyllese, Nardos kommer sitta i final. Adrian kan lämna bryr mig inte men han har Nardos fans bakom honom. Så fort han sitter med Nardos åker han! Igår stod ju Nardos fansen utanför o skrek "Alla nardosfans har din rygg"
Medlem
hittanemoos avatar
Nu får vi se om Pedram tar det bättre om Adrian eller Dompa presenterar de nya reglerna. Han har ju inga problem med att ta order från kvinnor. Han är sååååå jämställd.
2021-05-01, 10:49
Medlem
Ni fattar väll att om nardos fans röstar på Adrian så är dompa körd? De enda som hade kunnat rädda honom är Emelies fans men dom röstar såklart kvar henne
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Brukar röstningen öppna på lördagar?
Tror ni det är rimligt att Em och Domp får gå in i annexet men ingen åker ut pga Joel lämnade?
Jag har ingen koll på vilken tid /dag röstningen brukar öppna. Jag är bara otålig på att få lägga min röst på Dompa! 😊
Jag hoppas att Ad får sitta i annexet och svettas och han han får lämna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Emelies hemliga uppdrag borde va : Få Adrian o madde att kyssas Eller hångla. INTE pussas.

Nej verkligen inte! Adrian har tydligt sagt att han inte vill och ska inte tvingas att göra det! Skulle du tycka lika om det var omvända roller, att Adrian ville men inte Madde?
2021-05-01, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BowlingGurun
Ni fattar väll att om nardos fans röstar på Adrian så är dompa körd? De enda som hade kunnat rädda honom är Emelies fans men dom röstar såklart kvar henne

Yes box! Nardos fans röstar på Adrian och vi alla vet hur starka fans Nardos har
2021-05-01, 10:50
Medlem
Citat:

Man kan ju hoppas att Emelies fans stödröstar på Dompa. Att väldigt många av dem gör det. Väldigt många ... 😁

Annars är det helt OK för mig att dumpa Dompafjompa. Om en tjej betett sig som han gör hade hon kallats för bitch. Han lägger sig i och har fått alldeles för mycket luft. Väldigt osympatisk.
Senast redigerad av Teerix65 2021-05-01 kl. 10:52.
2021-05-01, 10:51
Medlem
Silverskors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp, fuck rimmet som vill ha adrian o nardos i final, adrian ut denna vecka och nardos nästa vore en dröm.
Nardos ut som fyra vore drömmen! 😂
Medlem
Citat:
Tanjas och Simons fans vill nog ha kvar Dompa istället för Adrian, tror det kan bli jämnt skägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverskor
Nardos ut som fyra vore drömmen! 😂
Japp, hon gör en Mergim.
Medlem
vilken vidrig äcklig människa adrian är nu kom han med förslaget att rigga tävlngen så simon ska bli arg igen

vilka lowlifes dem är hela bunten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in