2021-05-01, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hemskt att se faktiskt! Gillar honom oftast men vet inte om jag vill att han ska vinna pga att hur destruktiv han verkar med alkohol och humör. Lägger man till pengar på det så kan det bli riktigt illa känns det som

Om jag ska vara ärlig så tror jag att han kommer ge en hel del av pengarna till sina föräldrar. Han verkar även ha en del lån. Inte lika stora som Samis förra året men han vinstsumma kommer nog gå till viktigare saker än och supa........hoppas jag
2021-05-01, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Å ja, och även på Grys tid! 😉

Sant, glömde bort hon.

Jag är så trött på deras ”festande” finns ju ingen som kan supa ens.
Det är bara extremt tragiskt att se.
”Vi måste ge dom alkohol för utan det kan man inte ha roligt”
Vad är det ens för signaler till kidsen?
2021-05-01, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det var snabba ryck tack

så grabbarna grus röstar på varandra intressant
De hade ju inte så många att välja på där inne.
2021-05-01, 01:38
Medlem
Blaisens avatar
Varför i helvete tog de poolkameran till uppdragsrummet? Badrummet kunde de tagit istället idioter!

INGEN som orkar förklara varför Adrian förhör Nardos?
2021-05-01, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nej de verkar inte förstå den djupare meningen med det hela för att ingen lyssnade när han försökte förklara eller så lallas det bort bara. Man förstår andras känslor men inte Simons? Nej jag vet inte vad det är för fel på deras uppfattningsförmåga eller om de är blinda eller väljer att se just Simons tillkortakommanden?

Vi ser allt dock och när Judith hänger löst så tycker jag att vi skickar in en fråga om just detta. Innebörden av Simons reaktion förstår jag helt och hållet men försvarar inte de ord han valde att säga.

Att just de från turkosa som pratat om familjeanda och allt, väljer att på Pedrams initiativ rycka åt sig maten utan att ens tänka på efterskalvet är ju bara så lågt! Att sen tro att det var just maten han blev så besviken och upprörd av är befängt för vet de inte vad det pratar om på kvällarna när de peppar varandra?

Fan vad skönt att det finns någon annan som förstår mig i detta! Simons närmast därinne har varit Tanja och Judith men precis som du säger att det är just Tanja som ryker den från honom när han vänligt gick fram och lät dom lukta som är det stora problemet. Han var ju lugn tills Tanja och Dompa kom ut och frågade "om maten var god". Sjukt osmakligt enligt mig och jag förstår att Simon blir sur. Med hans diagnoser så kommer det ut HELT fel. Jag tror att han antydde att Tanjas beteende var "Smuts" inte att hon var det. Men vilket som så hoppas jag att han får lugna ner sig kommande vecka och kan få en bekräftelse. Han har ju faktist inte fått ett brev ännu hemifrån som alla andra har fått.
2021-05-01, 01:42
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Varför i helvete tog de poolkameran till uppdragsrummet? Badrummet kunde de tagit istället idioter!

Ge fan i vår badrumskamera! Det är enda ställen man kan få se lite naket. Dom kan skaffa flera kameror som vi kan följa istället.
2021-05-01, 01:43
Medlem
Hur pallar han intervjua henne i en och en halv timme?
Medlem
1754s avatar
Nu har Narnia snackat så jävla mycket så hennes läppar torkat ihop igen.
Medlem
Citat:

Tror att dom valde att köra en egen "pandoras". Dock är AD jävligt kåt på att intervju folk så det är oklart!
2021-05-01, 01:44
Medlem
Citat:

Ingen vet! Han har suttit och intervjuat henne i över en timme nu. Riktigt obehaglig jävel är han och hon är bara naiv nu. Han vill ha ut information verkar det som.
2021-05-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Hur pallar han intervjua henne i en och en halv timme?

Du ville ju precis se det så varför klaga nu
2021-05-01, 01:45
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

De behövde inte ens ta bort poolrummet. Nu när de är nio stycken kvar och folk sover i uppdragsrummet så kunde produktionen stänga ner det turkosa sovrummet istället för poolrummet för att ge oss kamera i uppdragsrummet.

Årets produktion känns sååå fattig. Vilket är sjukt då allt kändes så billigt förra året. Hur fan kan det bli värre detta år när de inte ens behövde byta hus mellan säsonger samtidigt som de är medvetna om corona? TV4 har förstört detta totalt med denna fattiga produktion och med favoriseringen av Nardos.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in