2021-04-30, 22:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon annan än jag som ser Tanja och Adrians relation? Även om det inte är något så är det ju mer än något han har med Madde.
Det är tydligt. Igår satt han i Lilla och ställde massa sexfrågor till henne under snurra flaskan. Skulle han aldrig fråga Madde om. Han har ju inte ens velat delta i den leken tidigare. Nu när Tanja var enda tjej, gick det bra.

Dessutom sa han till Tanja att hon är den som vet mer om honom än nån annan i huset.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-30 kl. 22:41.
2021-04-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag tröttnade på din gudfaderattityd redan förra året så jag läser inte dina inlägg. Men det här ämnet intresserar mig så jag släppte lite på mina egna regler. Du sitter dagligen på dina höga hästar och stora pekpinne men lyckas ändå på något sätt bli avlurad brallan av OscarOrso?

Är du medveten om varför den här användaren har fått kritik? Hen har uttalat minst 2 dödshot mot deltagare i ett underhållningsprogram. Om jag förstår dig rätt här Mouchino, så står du bakom och respekterar en sådan åsikt? Du tycker till och med att det är synd om personen som står bakom dödshoten när det påpekas att det absolut INTE är okej, för att hen blir "ledsen och upprörd" då?

Att som vuxen person spy ut sig att man önskar livet av människor, på ett öppet forum som familjemedlemmar kanske läser, kommer alltid att få mig att reagera. Därför hoppas jag verkligen att Mod låter detta inlägg vara kvar. Många här bör tänka till, inklusive du Gudfadern, eftersom du tydligen står bakom ett sådant beteende och till och med Älskar en sådan individ.

Att samma individ i samma forum söker sympatier för sin döda far gör bara hela grejen ännu sorgligare. Må han vila i frid. Det gör han nog lättare om du slutar mordhota folk på Internet.
Du är min gud(fader)<3

bästaste bästa
2021-04-30, 22:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
o ja, man ser hur onaturlig han är, hur han anstränger sig

tyvärr, många går på det..

Ja han drack snaps förut och har säkert sänkt 7-8 cider. Snart får väl roboten syntax error i systemet av alkoholöverslag.
2021-04-30, 22:40
Medlem
Synd om Madde på riktigt, tror hon har förstört sin framtid genom medverkan här. Allt för en kille som inte vill något......🥺
2021-04-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är tydligt. Igår satt han i Lilla och ställde massa sexfrågor till henne under snurra flaskan. Skulle han aldrig fråga Madde om. Han har ju inte ens velat delta i den leken tidigare. Nu när Tanja var enda tjej, gick det bra.

Dessutom sa han till Tanjaatt hon är den som vet mer om honom än nån annan i huset.

För att han ser henne som en bro och kan därför bete sig på det sättet och prata med henne om andra saker.
Det finns nada mellan dom.
2021-04-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Idag "vann" hon ju tävlingen fast hon egentligen förlorade. Tror det var det som menades.
Du menar att BB fixade det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Synd om Madde på riktigt, tror hon har förstört sin framtid genom medverkan här. Allt för en kille som inte vill något......🥺
Tycker att hon har visat otroligt mänskliga och fina sidor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1

BB kommer vara helt irrelevant om 2 månader.
2021-04-30, 22:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
jag oooooooorkar verkligen inte lyssna på Judith.. varför måste det ALLTID komma 99% självklarheter i fucking 45 minuter innan hon kommer till poängen? eller, den eventuella poängen...
Kan ärligt inte komma ihåg att hon någonsin kommit fram till nån poäng! Ever!
2021-04-30, 22:45
Medlem
SphincterAnis avatar
Jag hade aldrig kunnat gifta mig med någon som varit med i Big Brother, men jag tror absolut att Madde kommer hitta en bra man till slut. Eller hoppas det i alla fall.

10 år yngre och aldrig deltagit i ett sådant program, så hade jag jagat henne.
2021-04-30, 22:45
Medlem
Adrian bad Madde om en kyss? NU är det röstfiske utan dess like
2021-04-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Samma skit.🙂

Men har det inte hänt nåt mer intressant? Kollar liven. Nardos skriker, Juddan pratar om kyssar och Emelie är sur. Nä. Fattar varför det ältas trots att det inte kommer nåt fruktbart ut det. Suck.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in