2021-04-30, 22:22
Medlem
Ridnes avatar
Nej fy fan vad taskigt...
Adrian sa att Simon ligger i Lilla och sover. Nu ska Stora invadera Lilla säger de.. Schysst när Simon sover och Pedram är deppad och de två är utfrysta från festen.
Cred till Madde som sade åt Adrian och Tanja att det inte var schysst att göra det..
Adrian gör verkligen ALLT för att få Simon att må så piss det går.
2021-04-30, 22:23
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det går fan inte att lugna ner sig och lyssna på deltagarnas samtal för man vet att gubben bakom spakarna som styr DC har ett öga på Nardos konstant och de byter tillbaka till henne hela tiden. Riktigt sjukt att det ej går att följa deltagarna i huset när man har betalat pengar för att se det LIVE. Den enda man får se är apflickan.
100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Jag med! Vill så att hon bara ska erkänna öppet och ärligt och sedan köra på med spelet. Fattar att man inte vill visa sig sårbar men Emelie borde kunna koppla att det kanske är vad tittarna behöver från henne som är som en sten
Hon blev blixtkär när båda blev nominerade 😂
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Sry, bara du

hahahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför tror du det är så då? Jo för att han fiskar röster.
Okej, tycker fortfarande att programmet blir bättre så jag klagar inte... Röstar på honom över Dompa alla dagar i veckan oavsett. Dompa är en buffel
2021-04-30, 22:24
Medlem
Hörde någon vad dem sa på utegården? Alltså människorna som skrek där utanför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian sa att Simon ligger i Lilla och sover. Nu ska Stora invadera Lilla säger de.. Schysst när Simon sover och Pedram är deppad och de två är utfrysta från festen.
Cred till Madde som sade åt Adrian och Tanja att det inte var schysst att göra det..
Yes, det är ju där man märker vilka som är godhjärtade rakt igenom!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det någon annan än jag som ser Tanja och Adrians relation? Även om det inte är något så är det ju mer än något han har med Madde.

Jag tror Adrian gillar Tanja som en vän men kan absolut inte se något annat, dom är alldeles för olika, han sa dessutom tidigare att han tyckte det var jobbigt i lilla BB med Tanja, Dompa och nån till med deras ständiga energi.
Hon är alldeles för frimodig för honom
2021-04-30, 22:25
Medlem
xrlpyts avatar
"Du missade fåglarna precis", sa Dennis till Emelie.

De som vet de vet.
Medlem
Tanja ger blickar till dompa man aldrig sett henne ge någon annan. Hennes ögon förändras när hon tittar och pratar med honom. Skulle gett en hel del för hennes tankar.. Pirrar fan lite i mig oxå! Förbjuden kärlek
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian vill ju att Simon ska få en regelrätt psykos, och göra något fysiskt våldsamt och bli utkastad.
2021-04-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Tanja ger blickar till dompa man aldrig sett henne ge någon annan. Hennes ögon förändras när hon tittar och pratar med honom. Skulle gett en hel del för hennes tankar.. Pirrar fan lite i mig oxå! Förbjuden kärlek

Dom två hade passat såååå bra ihop!!
Aldrig någon neg energi!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in