2021-04-30, 19:44
Medlem
Så nu snodde dem mat
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-30 kl. 20:02.
2021-04-30, 19:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Precis kollat ikapp lite klipp. Vet inte vad som diskuterats kring Simpas utbrott (så nu kanske jag upprepar massor saker som redan skrivits) men även om hans reaktion är sinnessjuk så har han iallafall rätt i sak.

"I vilka program har Madde stylat?"
Med tanke på hur frågan är formulerad så är big brother ett av de rätta svaren.

Judiths argument "Så du menar, om jag står här och lagar mat - är det här min restaurang då?" är ju helt värdelöst med tanke på hur den riktiga frågan var formulerad. Hade det i Judiths fall formulerats på samma sätt hade det låtit "I vilka program har Judith lagat mat?" och Big brother hade givetvis varit rätt svar.

Synd att inte Simpa lugnt och fint argumenterade för sin sak. Nu har han nog sått sin sista potatis hos de flesta. Var utbrottet värre live än appens klipp? Hörde inget om halshuggning nämligen, det är ju rent av sjukligt sagt. Han tappar kontrollen helt.

Jag tyckte det var självklart att frågan avsåg vilka program Madde har jobbat för som stylist och att Big Brother inte var ett av dem, men oavsett vilket kunde Judith och gänget bara stängt ned diskussionen med att storebrors tolkning gäller - slutdiskuterat. Att försöka gå in i en debatt med en ilsken Simon är ju som att be om problem, han skulle inte lyssna även om någon skulle lägga ett intellektuellt ogenomträngligt argument för sin sak.
2021-04-30, 19:45
Medlem
basiss avatar
Adrian och Juddan gömmer öl? No surprise där

Och ställde dom på bänken inom Simons räckvidd 🤓
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja så sjukt omoget att vara så där sur, hon gör ju så bara för att ngn ska fråga vad det är så ska det bli drama och dompa svansa efter henne hela kvällen
Vem kan klandra Dennis? Han svarar väl antagligen också försiktigt för att inte framstå som en total toffel. Emelie måste ju säga rakt till honom att hon tycker om honom för att han ska kunna agera
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Simon raidar i köket och tog käket de andra sparat!

Lillabb sa dom inte skulle raida o ta mat.
Simon gjorde det.
Även om han inte äter det så tar han den....
2021-04-30, 19:46
Medlem
Mouchinos avatar
Vafan håller Judith och AD på med?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Man behöver inte vara sur bara för att man hatar pojkar!!!!!

jag är jätteglad jämt

actual footage of me rn:

Medlem
Smarta de är att lämna alkohol i köket när suputen är törstig.
2021-04-30, 19:47
Medlem
Är inte orolig att Simon har satt sin sista potatis. För vem skulle ni byta till? Om ni nu inte vill rösta på Simon. Jag röstar på Simon i med och motgång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Fattar inte heller grejen. Hur ser ni att hon är sur? Jag skulle tro att hon är sur och mår dåligt om det utåt sätt ser ut som att hon är glad. DÅ hade man ju undrat vad fan som försiggår.
Ja, men gud ja. Det är när hon skrattar och ler mer än två sekunder som man verkligen ska börja undra, för då är något knaus fo' real.

Det här är ju hennes normaltillstånd.
Medlem
xrlpyts avatar
Men ställ inte öl och cider i köket, Simon kommer ju sno allt.
2021-04-30, 19:48
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tyckte det var självklart att frågan avsåg vilka program Madde har jobbat för som stylist och att Big Brother inte var ett av dem, men oavsett vilket kunde Judith och gänget bara stängt ned diskussionen med att storebrors tolkning gäller - slutdiskuterat. Att försöka gå in i en debatt med en ilsken Simon är ju som att be om problem, han skulle inte lyssna även om någon skulle lägga ett intellektuellt ogenomträngligt argument för sin sak.

Vad bra Xrlpyt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in