2021-04-30, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg baserer gjerningsmann profilen på all den kjente kommunikasjonen som har vært med ham, ikke bare denne siste melding han sendte. Også selve kidnappingen og alt som fulgte, kommuniserer en hel del.

Det er ikke du selv som har sendt den siste transaksjonen da?

Da ville dine innlegg gitt mening.
Citera
2021-04-30, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er ikke du selv som har sendt den siste transaksjonen da?

Da ville dine innlegg gitt mening.
For et par dager siden, spurte du om jeg var i slekt med TH.

Du har alle tegn på at du er grepet av en konspirasjonsteori. Alle som mener noe annet en deg, er en del av konspirasjonen du tror på.
Citera
2021-04-30, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T--E
Og kommunikasjon til "kidnapperne" virker heller ikke gjennomtenkt da det sendes fra samme bitcoinadresse hver gang, noe som de som kan dette peker på som veldig amatørmessig.
Min teori er at plattform ble endret etter hvert da det ikke var så godt planlagt som det kanskje kunne se ut som.

Jeg mener årsaken til at samme bitcoin adresse ble brukt istedet for å opprette nye, kan være at meldingene som ble sendt var forhåndsprogrammert. Hva tror dere som kan dette?
Citera
2021-04-30, 19:18
Medlem
Får OleStoltenberg betalt 1000kr per posting av TH? Drita lei.
Citera
2021-04-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambador
Jeg mener årsaken til at samme bitcoin adresse ble brukt istedet for å opprette nye, kan være at meldingene som ble sendt var forhåndsprogrammert. Hva tror dere som kan dette?
Politiet sender melding om at de vil betale innen syv dager. Kidnapperen venter åtte dager før han sender melding tilbake. Dette virker ikke forhåndsprogrammert på meg. Kidnapperen sitter virkelig i syv dager og tror han skal få penger inn på konto.

https://kryptografen.no/2020/06/12/tom-hagen-saken-kryptografen-har-avdekketet-hele-meldingsutvekslingen-over-bitcoin/
Citera
2021-04-30, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Får OleStoltenberg betalt 1000kr per posting av TH? Drita lei.
Har jeg ikke tenkt på. Kanskje jeg skulle opprette en Monero konto jeg også.
Citera
2021-04-30, 19:31
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Jeg baserer gjerningsmann profilen på all den kjente kommunikasjonen som har vært med ham, ikke bare denne siste melding han sendte. Også selve kidnappingen og alt som fulgte, kommuniserer en hel del.

Du sier "ham" som om det er snakk om én GM. Det er jo interessant.

Citat:
Det der nikk for et nei, er sikkert noe TH har fra kona si, etter så mange år sammen. Mange kvinner som gjør sånn, når de snakker.

Dette er jo en sterk analyse. Du burde kanskje tipset politiet, det kan hende de har oversett noen detaljer.
Citera
2021-04-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Du sier "ham" som om det er snakk om én GM. Det er jo interessant.

Dette er jo en sterk analyse. Du burde kanskje tipset politiet, det kan hende de har oversett noen detaljer.
Ja, mitt inntrykk er at det dreier seg om en person, ikke flere, selv om han skriver «vi» i brevene sine, for å skremme leserne.

Tips, har ikke inntrykk av at politiet følger opp tips, som går mot konspirasjonsteorien TH/RU & Co
Citera
2021-04-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Har null peiling på krypto, men kunne det tenkes at det er politiet selv som
tester ut sporing av kryptokommunikasjonen ved å sende en beskjed "til seg selv"?

Kan det hende de har sporet avsenderen - altså vedkommende du fremdeles ynder å kalle "kidnapper"?

Leste forøvrig noen gamle innlegg i denne tråden der THs samling av avisutklipp med uløste
drapssaker var tema. Særlig den med drapet på et gatekjøkken i Lørenskog var interessant, der
den drepte tidligere hadde forsøkt å presse en "velstående Lørenskog-familie" for penger.

Ny informasjon for meg. Er det noen mulighet for å identifiserte denne velstående Lørenskog-familien?

Venner eller bekjente av Tom Hagen?
Citera
2021-04-30, 19:46
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Ny informasjon for meg. Er det noen mulighet for å identifiserte denne velstående Lørenskog-familien?

Venner eller bekjente av Tom Hagen?

Står ingenting om hvem familien skal ha vært. Men TH hadde altså tatt vare på et
utklipp som omhandlet drapet.

https://www.rb.no/nyheter/abbas-drapet/lorenskog/kan-ha-funnet-nye-spor-11-ar-etter-at-drapet-fant-sted/s/5-43-498557
Citera
2021-04-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja det är en bra fråga, kanske TH`s vän TN var ute och åkte bil precis när TH skulle till bensinstationen för att prata med polisen och TN hjälpte TH att kjøre lite avfall till närmaste soptipp...
eller var TH inuti SV4 alls efter jobbet...
Jo han var inne i SV4 efter jobbet, det är fakta.
Citera
2021-04-30, 19:59
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Jo han var inne i SV4 efter jobbet, det är fakta.
Okej, mycket möjligt men har du en länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in