2021-04-30, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Men är inte det bara hennes sarkastiska humor..?

förlåt, jag hittar ut själv

2021-04-30, 17:24
Medlem
Haha får se lipsillens reaktion nu
Medlem
Horan madde : exakt så tänkte jag oxå, nä du sa bara så för att du ska hunda efter adrian haahahah äckliga desperat jävel
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ett glashus? 35 glashus MINST. Och några trähus som hon slängt in bävrar i.

Har du ändrat dig om Emelie eller vad är det mina små råttögon skådar?

Det beror på hur du menar, jag tycker fortfarande hon är underhållande och gullig i all sin bitterhet och i sina självmotsägelser. Hon har stagnerat känslomässigt sen hon var 16 och gick in i sitt första och enda långa förhållande, men det kommer nog ordna sig för henne så småningom.
2021-04-30, 17:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Dubbla måttstockar, woohoo..! Dennis ska givetvis kasta sig vid hennes fötter och lova henne evig trohet, barn villa Volvo och att älska henne i nöd och lust för all framtid - först DÅ ska hon överväga hans erbjudande och acceptera eller förkasta det. Allt mindre än så och han är en douche.

Om han fört henne bakom ljuset och sagt att han har känslor och VILL ta det på utsidan så skulle jag förstått henne. Nu har de kommit överens om att de bara myser och har kul I HUSET. Vad är hennes problem? Taskig mot Dompa tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tjejjen du INTE VILL HA!!!🤣🤣🤣🤣

Verkligen.. Iskall och svårt med känslor har hon.

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alldeles ypperligt! Då kan hon grina över det ikväll och därefter resa sig trots smärtan och i sann Steffi-anda vara en StRoNg iNdEpEnDeNt WoMaN. Tills de slutligen somnar bredvid varandra ändå.

Hon konstaterade ju för Nardos tidigare idag att Madde och Adrian är ett ”bättre par” BB-mässigt eftersom de är oklara och det är vad tittarna vill ha. SpÄnNingEn!!! Blir det dem tills slut? Inte..? Jo! ElleRRR???

Det kanske är det spelet hon kör nu..få till lite drama för att hon hänger löst..? Brukar ju gå hand i hand när det kommer till Emelie som är så "trutt pöu skåudespejl" :P
2021-04-30, 17:26
Medlem
Jäklar i lådan, nu får inte Pedram och Simon vara med på festen ikväll. Två bittra pojkar, det kommer inte landa så bra hos dem.
2021-04-30, 17:27
Medlem
xrlpyts avatar
Nu kommer Dennis och Emelie klänga och pussas om 3.. 2.. 1...
2021-04-30, 17:28
Medlem
Storisarna får inte berätta att de såg när lillisarna svarade på frågorna?
2021-04-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Haha får se lipsillens reaktion nu

Han BITER IHOP. Får se hur det går att ignorera suget i öltarmen.
Medlem
xrlpyts avatar
WTF, Adrian tog med sig sin tallrik thamat från lillebror-rummet till stora BB..? Han har ju något obearbetat trauma när det gäller mat alltså..
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha SA HON SÅ?!?!? det är det sjukaste jag hört. Är ju HON som hela tiden propsat på att de inte kommer bli något? Och hon har hakat på när han sagt det? Och vadå leker med hennes känslor HON HAR JU INGA KÄNSLOR enligt henne själv, hon är ju känslokall och kommer inte släppa till för känslor där inne?

Vad hände med "Du är en sån man ringer när man kommer till Stockholm och frågar om du vill knulla" liksom? Tänk om han hade sagt så om henne, vilket JÄVLA liv det hade blivit.

Guuuuud vad hon snackar skit alltså.

Ja hon sade det till Madde när de sminkade sig.. Plus att "Jä Dumpa vell ju ente chinnas auv mig öutanfur sin" och sedan att han lekte med hennes känslor.. Hon vill få igång ett gräl för tv-tid och röstfiske nu säkert. Drama säljer....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Jäklar i lådan, nu får inte Pedram och Simon vara med på festen ikväll. Två bittra pojkar, det kommer inte landa så bra hos dem.

ser inte ut som dem bryr sig precis då dem bara sover

men nog fan kommer dem få vara med det är ju 1:a maj för helvete

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in