Ändå konstigt att Simon blir uppläxad och sen ljuger de om att han egentligen hade rätt om antalet karameller i burken?
Judith var beredd att ta konfrontationen. Varför fick hon inte göra det då?
Simon är en trasig människa med alkohol-och attitydproblem men jag tycker han borde fått höra att han hade rätt i tävlingen och varför de valde att skita i det.
+1. Tror Judith hade varit beredd att ta konfrontation om både Em och Nardos backat upp henne. Tror som sagt att dem undviker att han riktar beteendet mot dem
Ändå konstigt att Simon blir uppläxad och sen ljuger de om att han egentligen hade rätt om antalet karameller i burken?
Judith var beredd att ta konfrontationen. Varför fick hon inte göra det då?
Simon är en trasig människa med alkohol-och attitydproblem men jag tycker han borde fått höra att han hade rätt i tävlingen och varför de valde att skita i det.
de ville ju ha in tanja ist för grinolle så en liten riggad tävling var ju inte mer är rätt... hade han hållit käften och inte börjat bråka hade han vunnit.
Hur kan han inte få fler varningar menar du? Är det något max antal och sen får du lämna?
Jag vet inte säkert men hört att det är 3 och han har fått 2 st allvarliga. senaste var igår o han var i bikten i nästan en timme o sen kom han ut o bad om ursäkt för sitt beteende o sen kom ett brev där bb beskrev att hans dåliga beteende kommer få påföljder o bli lillebror.
Det var lite klantigt. De skulle helt enkelt bara sagt att Simon var diskad.
Inte klantigt alls! Simon är psycho!! Jag hade undvikit att förarga honom ytterligare för vem vet, han kanske skulle halshugga dem precis som han sa! Simon är en parasit som alla ständigt anpassar sig till! Men det räcker! Måste man ljuga för att undvika ett större utbrott så är det fullt förståeligt!