2021-04-29, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Vad händer i huset ikväll? Blir det fest?
Storebröderna ska hålla i skräcknatt för lillebröderna. Som upplagt för fiasko.
2021-04-29, 20:04
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Skit samma Adrian ska ut!!

100%
2021-04-29, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det har ingen betydelse. Dennis har ingen egen fanbase. De som lägger sina röster på Dennis äter Emelies röster vilket innebär att Emelie också blir utsatt för att få för lite röster. My two cents.

Hur lyckades Dennis slå Mergim då?
Mergim har 25K på Instagram vilket är betydligt större fanbase än Dennis..
2021-04-29, 20:06
Medlem
Anonym396s avatar
Nu är det bara 3 som är nominerade. Jag hoppas lite att fansen av Simon och Tanja går ihop och röstar kvar Dennis så att Adrian lämnar. Men det blir antagligen Ustmössan som får vara kvar.
2021-04-29, 20:06
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Fast du skrev ”det brukar inte vara så högt på gilla” och då förklarar jag för dig att det brukar vara högre än så. Men det är mestadels skitsnack och lögner som kommer ur dig så borde inte vara förvånad.
Jag tänker inte vara ovänlig mot dig för jag kör Joel dagen.
Alla vet vad du är för människa så det räcker gott för mig.

På måndag kanske du kan lära dig lite om statistik och sannolikhetslära.
Kram.
2021-04-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Man kan inte gå efter Instagram. Där är Emelie hatad av Nardosarmén + att hon får skit efter att hon ''fatshamade'' Judith. Trots det så är hon populär vilket är imponerande.

Emelie har konstant fått allting av tittarna med Nardos. Det finns inte 1% chans att Emelie är den som lämnar på måndag. Hon kommer sitta i final med Nardos.

Nej jag vet. Jag skulle bara sätta den där jäveln på plats.
2021-04-29, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Förresten har du berättat för dina barn och man/sambo vad du drömde om för ett tag sen?😀

du blandar ihop mig med någon annan i tråden för jag har inte skrivit något om någon dröm, sorry!

Men däremot vet jag att du skrivit om att du inte bor långt från therese´s hemstad karlskoga och sedan att du hejar på färjestad för att du bor i karlstad men sedan kanske du har flyttat på sistone då, till ystad
2021-04-29, 20:11
Medlem
Så de får beställa vilken mat de vill men Madde VILLE INTE för ”det kändes inte kul att beställa mat efter igår”? Alltså förlåt men vad.i.helvete
2021-04-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
JA, ALLA "där"!!! HAR"en diagnos"!!!! SÅKLART!!!!!!
Snälla.

Så klart inte men Emelie har massa problem, ett hon har nada filter och blaffar ur sig saker utan att tänka , hon har svårt att läsa av sociala koder och människors känslor. Hursomhelst hon är varken gullig eller snygg så därför var jag lite störig i mitt svar till dig.😘 Hade hon varit topnotch riktigt smart så hade ditt påstående varit on point. 😉
2021-04-29, 20:13
Medlem
Citat:
Så de får beställa vilken mat de vill men Madde VILLE INTE för ”det kändes inte kul att beställa mat efter igår”? Alltså förlåt men vad.i.helvete

Tror inte de ens snackat om det? Sa dom inte så bara för att inte avslöja något.
Om inte jag missat snacket
2021-04-29, 20:16
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
du blandar ihop mig med någon annan i tråden för jag har inte skrivit något om någon dröm, sorry!

Men däremot vet jag att du skrivit om att du inte bor långt från therese´s hemstad karlskoga och sedan att du hejar på färjestad för att du bor i karlstad men sedan kanske du har flyttat på sistone då, till ystad
Sorry, du har blandat ihop det. Ja jag håller på FBK, men man måste inte bo i Karlstad för det.😀
2021-04-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ja, herregud alltså!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in