2021-04-29, 19:03
Medlem
xrlpyts avatar
Skräcknatten kommer bli så pajig..
2021-04-29, 19:03
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt men simonhatarna måste alltid ljuga och hitta på massa saker för att få han att framstå som dålig

Har aldrig förstått det där när man hittar på saker.

Jag har tex nardos som en av flera på min "bottenlista" men har inga problem att skriva när hon gjort nåt roligt, sagt nåt bra eller vad det nu än är.

Simon är en av mina på "toppenlistan" men har inga problem att skriva nåt jag tycker är dåligt som han gjort.

Det är bättre att hålla käften än att hitta på nåt, det blir bara löjligt. Sen vet jag själv att man kan misstolka en situation, eller höra fel, det har jag också gjort. Men man märker att en del medvetet hittar på skit om sina hatobjekt.
2021-04-29, 19:04
Medlem
Zingo2s avatar
Lill Vickan har sett för mycket BB tidigare år. Hon är HEMSK!!!!!!
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men nej, vi vill ha ett slut på den där ”kärlekshistorien”. Mössan ska ju hem till morsan och äta UST!

Jävlar ja han behöver ju ha USTEN.
Då får du nog hjälpa mig att styra av den där kyssen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Har aldrig förstått det där när man hittar på saker.

Jag har tex nardos som en av flera på min "bottenlista" men har inga problem att skriva när hon gjort nåt roligt, sagt nåt bra eller vad det nu än är.

Simon är en av mina på "toppenlistan" men har inga problem att skriva nåt jag tycker är dåligt som han gjort.

Det är bättre att hålla käften än att hitta på nåt, det blir bara löjligt. Sen vet jag själv att man kan misstolka en situation, eller höra fel, det har jag också gjort. Men man märker att en del medvetet hittar på skit om sina hatobjekt.

precis jag är samma och simon sa klart och tydldigt "du sitter löst så det är du värd"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Äh men vafan. Skäms fan för att tillhöra det släktet.
Helt sjukt beteende. De är ju ändå en ny generations män men de är vidriga. Väx upp för fan! Till och med Mergim och Joel som var mentalt som barn ibland fattade ju att man hjälper till för att få det att fungera.
2021-04-29, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Jävlar ja han behöver ju ha USTEN.
Då får du nog hjälpa mig att styra av den där kyssen.
Haha, det får du klara av själv! 😂😂😂😂
2021-04-29, 19:06
Medlem
Älskar Emelie, hon gör mig stolt över Ystad <3 min hemstad i Sverige. hihihihi FNIZZz
2021-04-29, 19:06
Medlem
basiss avatar
Hur fan skall dom synka detta? Det kommer bli pannkaka av allt och jag är rädd att Peddo kommer ge en rak höger till den som är närmast honom samtidigt han skiter på sig.
2021-04-29, 19:07
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
PEddi: vem ska laga käk nu då?

dompa: dem tar alla våra diskare och kockar

ni kanske kan lyfta på arslen själva och göra något

Vilka grisar asså, dom bör sättas i skamvrån resten av temaveckan.
2021-04-29, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Butthurt?

Han sa ju
"ja men det var bra för du hänger ju löst, så det är du värd"

Ja jag läste in något i hans tonfall... tyckte det var onödigt att påminna henne om att hon är osäker när hon precis fått reda på att hon vunnit. Jag hade inte uttryckt mig så i alla fall.

Men nu kommer hon och ska styra om Storebrödernas plan som de verkar ha krigat med hela dagen? Så allt är glömt vid det här laget.

Nej Emelie, snälla nej.
2021-04-29, 19:09
Medlem
lillaflippens avatar
Ok, skräcknatten skulle starta kl 22 va? Fram tills dess kommer det väl inte hända något förutom att dom ska sitta och planera det här och dessvärre tror jag inte det blir bra. Det krävs mer planering än den lilla stund dom kommer ha nu. För snart vill väl lilla bb ha rast. Dom ska käka middag osv osv.

Varför kunde inte BB ha ordnat detta istället?

Eller tänk om det blir en twist att det blir en skräcknatt som BB gör ändå. Först kommer det vara enligt deltagarnas planering men sen tar riktiga BB över och skrämmer skiten ur alla?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in