Citat:
Så du tror på amatørkidnappere, som har vært usynlige og ikke lagt igjen ett eneste spor (utover muligens syv, eller var det ni, Sprox-såleavtrykk). Usannsynlig. Men ikke ifølge deg.
Og påtalemyndigheten har fremdeles ikke tatt ut tiltale mot Tom Hagen. Med mindre du vet mer enn det som er kjent i mediene da?
Eller, har du forberedt og klargjort innlegg som skal postes her etter at tiltalen har kommet?
Og så har det gått i surr for deg? Nå igjen? Du har postet innlegg tidligere, der du påstår at Tom Hagen er blitt tiltalt.
Og påtalemyndigheten har fremdeles ikke tatt ut tiltale mot Tom Hagen. Med mindre du vet mer enn det som er kjent i mediene da?
Eller, har du forberedt og klargjort innlegg som skal postes her etter at tiltalen har kommet?
Og så har det gått i surr for deg? Nå igjen? Du har postet innlegg tidligere, der du påstår at Tom Hagen er blitt tiltalt.
Beklager, jeg mener selvsagt siktet, og det burde være mulig å skjønne, ut fra deg jeg skrev. Gul lapp på skjermen!
Ut fra din logikk, må TH være skyldig. Hvorfor? "de har vært usynlige, og de har ikke lagt igjen ett eneste synlige spor."
Du kjenner godt til denne uttalelsen:
"Man kan ikke bruke fravær av skoavtrykk som noe sikkert bevis for at Tom Hagen eller andre ikke har gått med sko inne på åstedet på forsvinningsdagen", sier Per Angel, tidligere leder for Kripos' åstedsgruppe til VG.
Politiet mener å registrert kjøretøy på gangveien fra Andebrygga. Ikke en gang, men to ganger, med ca en times mellomrom. Den første registreringen kan passe med det tidspunktet TH vanligvis forlater hjemmet. Den siste registreringen passer bedre med det tidspunktet TH faktisk forlot S4 forsvinningsdagen.
Hvis TH var oppdragsgiver, og selvsagt var klar over alt var en time forsinket i forhold til vanlig rutiner, hvorfor var det første kjøretøyet en time for tidlig ute? Hvis han var oppdragsgiver, kunne han selvsagt ikke ha varslet om dette med mobiltelefon, men hvorfor brukte han i så fall ikke for eksempel jaktradio, lyssignal osv?
Dette er altså en mann som har kontroll på det meste, helt ned til den siste millimeteren, og så greier han ikke å følge opp noe så enkelt som dette. Alt dette skal i følge politiet vært planlagt lang tid i forveien. Dette henger ikke på greip!
Et kjøretøy på denne gangveien vekker oppsikt, men her har altså et kjøretøy blitt registrert to ganger i løpet av kort Jeg har selv syklet gangveien til forskjellige tider på døgnet, og har alltid møtt joggere og syklister. Noen bruker veien som snarvei til/fra jobben, andre lufter hunder. Jeg skal love deg at disse reagerer på biltrafikk! Dette vet selvsagt TH, som har bodd der i flere tiår.