2021-04-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det var inte en komplicerad fråga.. Är pizza EN skinka för att den INNEHÅLLER skinka? Givetvis inte, det är helt skilda saker.

I Wikipedia-artikeln nämns inte ens ordet skinka så sluta motbevisa dig själv hela tiden.

Om du påstår att Wiki-artikeln inte ens nämner ordet skinka så har du inte läst den. Det är DU som motbevisar dig själv.
Citera
2021-04-29, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Om du påstår att Wiki-artikeln inte ens nämner ordet skinka så har du inte läst den. Det är DU som motbevisar dig själv.

Det exakta/specifika ordet "skinka" existerar inte på Wikipedia-sidan du postade, nej, vilket tyder på att om det skulle finnas skinka i den, så är det så små mängder och obetydligt att man inte ens brytt sig om att nämna det.
Citera
2021-04-29, 16:41
Medlem
Citat:
Det exakta/specifika ordet "skinka" existerar inte på Wikipedia-sidan du postade, nej.
Då får du läsa artikeln igen
Citera
2021-04-29, 16:44
Medlem
Citat:
Då får du läsa artikeln igen

Nej, det räckte med en gång eftersom en person la upp hela artikeln i tråden och skinka nämns aldrig. Skaffa glasögon eller sluta leva i din lilla drömvärld där mortadella är en skinka. 😂
Citera
2021-04-29, 16:45
Medlem
Citat:
Nej, det räckte med en gång eftersom en person la upp hela artikeln i tråden och skinka nämns aldrig. Skaffa glasögon eller sluta leva i din lilla drömvärld där mortadella är en skinka. 😂

Jag har inte påstått att Mortadella är skinka men däremot INNEHÅLLER det skinka. Vilket också Wikilänken bekräftat.

Du gillar uppenbarligen inte fakta
Citera
2021-04-29, 16:49
Medlem
Citat:
Jag har inte påstått att Mortadella är skinka men däremot INNEHÅLLER det skinka. Vilket också Wikilänken bekräftat.

Således är det ingen slamkrypare. Men du kanske tror att pizza är en sorts skinka om det innehåller skinka?

Konstigt att din Wikipedia-artikel inte ens har själva exakta ordet "skinka" i sig, kan det ha att göra med att det är så försvinnande små mängder att det inte ens är värt att nämnas?
Citera
2021-04-29, 16:51
Medlem
Citat:
Således är det ingen slamkrypare. Men du kanske tror att pizza är en sorts skinka om det innehåller skinka?

Konstigt att din Wikipedia-artikel inte ens har själva exakta ordet "skinka" i sig, kan det ha att göra med att det är så försvinnande små mängder att det inte ens är värt att nämnas?

Ska jag posta länken igen?

Varför försöker du lura i mig att inte ordet skinka nämns?
Citera
2021-04-29, 16:55
Medlem
Citat:

Frågan var inte "vad innehåller mortadella?" utan vad en mortadella ÄR för något. Finns absolut inget tvetydigt i frågan förutom för en som du som inte verkar ha alla hästar hemma.

Men jag antar att om frågan var "vad är pizza för något?" Så hade du svarat "en skinka", för det verkar vara där din nivå ligger.
Citera
2021-04-29, 16:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Återigen: Jag har inte sagt att frågan om Vänsterpartiet var svår . Men det var knappast en lämplig fråga på första frågan.

Att du misstror Wikipedia och uppenbarligen enbart tar till dig den fakta som passar din agenda kan inte jag göra något åt.

Wikipedia ljuger i alla fall inte om man jämför med Fria Tider och Samnytt exempelvis.

Nu har ett flertal personer konstaterat att frågan om borgerliga partier var en baggis. Kanske du som bör inse att du har fel?
Citera
Medlem
Citat:
Frågan var inte "vad innehåller mortadella?" utan vad en mortadella ÄR för något. Finns absolut inget tvetydigt i frågan förutom för en som du som inte verkar ha alla hästar hemma.

Men jag antar att om frågan var "vad är pizza för något?" Så hade du svarat "en skinka", för det verkar vara där din nivå ligger.

Trevligt att du börjar begå personangrepp när argumenten tryter Återigen jag har inte påstått att svaret var fel men jag köper hur deltagaren tänkte.
Du kommer inte ifrån att det är en slamkrypare
Citera
Medlem
Citat:
Ska jag posta länken igen?

Varför försöker du lura i mig att inte ordet skinka nämns?

Någon citerade ju artikeln på förra sidan, så läs den själv är ett tips så slipper du skämma ut dig hela tiden.
Citera
2021-04-29, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nu har ett flertal personer konstaterat att frågan om borgerliga partier var en baggis. Kanske du som bör inse att du har fel?

Du tolkar andras inlägg som Fan läser Bibeln. Jag har inte påstått att frågan var svår. Däremot var den vare sig du vill eller inte väldigt lurig på första nivån.

Verkar som att det finns gott om besserwissers i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in