2021-04-29, 15:05
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vilka sitter nominerade förutom AD??

HD

så ADHD !
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Finaste sorten!!! Rösta järnet på Dennis

Definitivt.. Dompa är en toffla men givet att han ska ha alla röster jag har för att få ut Mössfan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men FAN Pedram psykade ju henne till detta! Jävla idiot han är.
Svinbra, då slipper vi Adrians ständiga ätande, se honom smita från allt, mössor, familjeplaneringen krossad, hans feghet, slänga andra under bussen, hans manipulerande, Madelenes lipande.
Pedram tar vi nästa gång.
Jag är gladare än räven.
Medlem
Slut för Dompa på Måndag då. Trist ändå. Tycker han är skön o händer mer kring Dompa än Adrian.
Medlem
Adrian emelie och Dennis förmodligen.
2021-04-29, 15:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag svarar för att point out att ditt tjat börjat bli outhärdligt och tar upp plats från annat. Du är inte den enda som "SeR hAnS BeTeEnDe", vi ser, ALLA ser, men vi kan också fokusera på annat.

Ja, du är så duktig som låter dina värderingar tala men du tror att du är trådens gudfader och den enda som har "värderingar" det är sjukt störigt. Du har ingen förmåga att se någonting som har med Pedram att göra objektivt, och gör allt för att vinkla allt som ALLA skriver till något negativt för honom. Majoriteten i den här tråden tycker att han beter sig illa, men vi behöver inte skriva tre romaner i varje inlägg med samma ord och fraser om honom. Tror inte jag är ensam om att vara mätt på dina floskler. Du är trådens Judith, ordbajs i en ton som gör att folk tror att det du säger är rätt.

Ja, gud(fadern) FÖRBJUDE att man försöker vara lättsam och ha lite HUMOR i en tråd på Flashback.

Hittade en bild på dig: https://m.imgur.com/a/N1cGLl1

Oj då! Där tar vi ton... Ouuuf nästan så taket lyfte här! Med ovanstående dom utser jag HeligModer som trådens alter ego och härskare över ord och meningars uppkomst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG jag är så jävla glad.. Hejdå mössjävel!!!! Åh måste köpa champagne till Måndag

Är nog rädd att han inte åker o tyvärr har god chans mot Dompa tex! Men hoppas du har rätt!
Medlem
embargos avatar
Svårt att veta var man har Nardos. ”Ge mig en minut”, sen 10 minuter senare precis när man tror hon ska säga Pedram så väljer hon AD. Med motiveringen att det ska bli rättvist, det som hon bara borde sagt direkt utan några krusiduller.

Hon kände nog att hon inte skulle orka med Peddots reaktion.

Ut med Mössan nu då. Hoppas han snart puttat sin sista burk.
Medlem
"Storebrorsorna får inte påverka" Klipp till att Simon och Dompa påverkar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Adrian åker inte.
Jo det gör han, lika lätt som Mergim. Tjoho
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
ALDRIG efter hans hånfulla flin efter att han och Pedram mobbat Nardos. Mansgris och jättebebis.

Ja men Adrian måste ut!! Emelie och Tanja åker aldrig
Medlem
Då sitter Adrian Emelie och Dompa löst.

Det är bara att MAXA rösterna på Dompa nu för att få ut Adrian!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in