Herregud Oscar! Var ska vi börja! Lilla rummet stal donken-påsen från Simon. Stora rummet hämnas genom att spraya bajsspay överallt i lilla rummet samt kasta ut ett helt paket havregryn i rummet. Simon lackar av stölden. Spottar på Tanja och kallar henne smuts. Stora rummet bönar och ber om förlåtelse, tvättar deras sängkläder och dammsuger. En hink med alkohol kommer in till pedofilerna i blottarrock. Simon är sur som en citron någon timme och ner Tanja om ursäkt. Ja, det var väl typ det.
Hon skojaaaaarrr. Fattar inte hur vi fof efter 70 dagar inte kan förstå att hon spelar sib roll bra! Först gråter ni för de e för snälla. När nardos blir sträng då gråter ni. Är ni fucking rädda eller?
Jag gråter inte? Jag är bara förvirrad över vad som gäller. Väldigt väldigt luddig vecka.
Nu sprutar de medvetet bajsspray inne i sitt eget rum
Klart hon är, det är hon alltid när hon har denna positionen. Men besviken på Simon idag. Judith är som hon är, inget nytt där. Och Madde hänger bara på
Ångrar jag började titta på denna säsongen, den ena är töntigare än den andra.
Judith får mig att må illa, spyr bara jag hör äcklets röst 🤮🤮🤮🤮🤮
Just nu finns ingen värdig vinnare.
Tror Juddan sa en gång att det var en vän som sagt upp bekantskapen med henne för att hon dränerar all energi. Kan inte säga att jag inte förstår vad hen menade.
Haha, tänker också på det emellanåt, att hon borde reflektera lite över det.
Judith har sabbat hela min BB kväll.
Var ju underbart när det blev lite drama, nu sitter man med skämskudden för hon spårar helt med medling och försöka göra sig lustig.
God Natt.
Klart hon är, det är hon alltid när hon har denna positionen. Men besviken på Simon idag. Judith är som hon är, inget nytt där. Och Madde hänger bara på