Citat:
Ursprungligen postat av
AmunRa
I utgangspunktet et godt innlegg som jeg støtter. Har vært med i tråden siden den startet og har ikke tall på hvor mange potensielle GM vi har diskutert, både i tråden og på PM. Siden jeg kjenner noen få detaljer rundt saken som hittil ikke er nevnt offisielt, er det ikke mulig å UTELUKKE TH fullstendig, slik som du med flere gjør. Han er dessuten siktet, da skal det være MER enn halvparten sannsynlig at han har noe med drapet å gjøre. For det er et drap. Ingen kidnapping. Dersom du ikke kan ha dette med i din argumentasjon, kan du heller ikke påberope deg å bli tatt seriøst.
Jeg har aldri utelukket TH som skyldig, men ut fra kjente opplysninger så langt, tviler jeg på at han er skyldig.
Dette gjelder for så vidt også RU.
Dette må det være legitimt å mene, uten å bli spurt om man er i slekt med TH. Jeg har vært litt krass idag, jeg har sagt min mening om to-tre brukere. Dette er brukere som utmerker seg med å slenge med leppa. Du, og de fleste andre, holder dere på matta.
Det ser nå ut som det skjer noe med kryptosporet. Blir det et gjennombrudd her, kan dette nagle TH til saken. Løpet er kjørt. Eller det kan dukke opp nye gjerningspersoner, som hittil har gått under radaren.