2021-04-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
60-40 för lillbrorsorna nu, vi får se hur det slutar, är ju ifs produktionen som väljer vinnare så who cares 👊

Tycker den ska avslutas NU.
2021-04-28, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ok du e finast

Snart blir jag rapporterad för OT
*Nardos-skratt*

EYYYYY

Tror vi på att Emelie har fotografiskt minne?
Medlem
basiss avatar
Adrian har alltså klarat sig från 2 bajsspray-attacker och en gräddtårteattack idag? Jävla fegis, torris och robot 😡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Give me low!

👊 hitta ingen👍
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
"I de lägena blir man förkrossad, och jag förstår att man slänger ur sig fula ord och t o m spottar i luften."

Säger samma till dig: Med dom orden kan man försvara och tillåta alla beteende i boken. Låt bli med det! För Simons efterspel sårar bra mycket mer än en burgare och det hoppas jag att du har hjärta till att förstå.
Tycker faktiskt inte Tanja ser särskilt sårad ut. Inte en tår, och skuttar runt och tjoar som vanligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
Emelie: "Jag har fotografiskt minne"

Det har Nardos också. Konstigt ser de är två i huset med fotografiskt minne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hos någon äldre man med liten kuk och hårig pung som kommer spräcka hans fisring. Han var nog betydligt mycket tryggare inne i huset. Lilla gubben. 😭
Haha så grovt
Medlem
Stummakorianderss avatar
Kul att Pedram tror att han är ett geni men inte vet vad fotografisk minne är.
2021-04-28, 21:14
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det värsta är att det säkert är sant. Stackars lilla Joel.
Jovisst. Det finns fasen tragik i det hela.
Jag önskar honom ärligt lycka till och hoppas det går bra.
2021-04-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Många personer . Så fort Simon råkar ut för en motgång beter han sig som ett svin. Han har tidigare kallat Tanja för "shitface" samt gått och saft till andra deltagare att han hatar henne. Hatar. Detta bara för att hon vann tävlingen "marschera med ryggsäck" där han dessutom lipade och sade till henne att lägga sig då han ansåg att hon ändå var "safe". Nardos har han behandlat som skit kallat henne saker och hotat med att fysiskt avlägsna henne från ett rum. Detta under mitlitärveckan. Vidare har han spottat (luftspottat) åt Mergim när Mergim skulle krma honom efter en tävling.... Finns massa exempel. Simon är en bortskämd fjant som bara visar sina äkta känslor under fylla och förlust.

Vad har jättebebisen gjort idag som jag missade?

"Ahh gud jag börjar gråta nu" så vackert skrivet
2021-04-28, 21:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Avskyvärda 🤮

Nu sitter Peddot och skryter om att McDonalsgrejen är det bästa han någonsin gjort. Samtidigt säger han till Simon att "det är väl inget att bry sig om".

Även Juddan är vidrig. Så tydligt att hen är på lillebrorsornas sida (dvs Peddi och Tanja).

+1

Pedram sitter och hånar BB OCH Simon just nu... Fastän han själv höll på att få psykos innan donken kom in.. Han har NOLL självinsikt verkligen.
2021-04-28, 21:16
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1

Pedram sitter och hånar BB OCH Simon just nu... Fastän han själv höll på att få psykos innan donken kom in.. Han har NOLL självinsikt verkligen.

Kulturkrock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in