2021-04-28, 21:09
Medlem
Jaha huset har tydligen brunnit medan jag var borta

det är tacken det, för att man tar tag i sitt liv och tränar
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Fan, jag antar att nomineringsbeskedet kommer imorgon. Vill inte missa Pedrams min

Kommer älska att se honom lack igen
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han kommer be om ursäkt. Ju djupare man anser sig sviken, desto längre tid behöver man innan man kan be om ursäkt för förlupna ord.

Jag har själv upplevt svek i min barndom, och upplever de känslorna igen när jag blir sviken som vuxen. Oavsett "värdet" på sveket är känslan densamma. I de lägena blir man förkrossad, och jag förstår att man slänger ur sig fula ord och t o m spottar i luften.

När man har hjärtat på rätta stället har man nära till sina känslor, och upplever svek mycket djupare än om man är kallhjärtad (som t.ex. Adrian, Peddi, Dompa, Emelie)

"I de lägena blir man förkrossad, och jag förstår att man slänger ur sig fula ord och t o m spottar i luften."

Säger samma till dig: Med dom orden kan man försvara och tillåta alla beteende i boken. Låt bli med det! För Simons efterspel sårar bra mycket mer än en burgare och det hoppas jag att du har hjärta till att förstå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Helt garanterat. Simon kan inte dölja sina känslor, vare sig det är ilska, glädje eller sorg. Det är därför jag blir förbannad på autisterna som påstår att han skådespelar. Han kan inte göra det.

Han behöver lite tid sen kommer han be om ursäkt. Han älskar Tanja.

jaa det är ju så mycket äckligare beteende från de som blev så upprörda och gick in o förstörde i det andra rummet för att sedan direkt be om ursäkt trots att de stått o predikat om hur arga o besvikna de är, de vänder kappan efter vinden.. De flestas kappor därinne är så jävla utslitna. Det är FEJK om man jämför med simon o hans agerande.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Också"

Ok du e finast

Snart blir jag rapporterad för OT
Medlem
Zingo2s avatar
Om lillbrorsorna bli nominerade, kommer Lill Vickan och AD klara sig tyvärr.
Vill se Simon, Tanja sitta mot Ad och Lill Vickan.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Pedram mot kameran:

Det där Donkenmealet satt så bra alltså!

Tanja: Ja män ja tänktä ju intä attä skulle bli såhääär

Pedram: Ja men Simon överreagerar ju som fan också.. Sedan klippte DC.

Alltså ursäkta mig men VEM överreagerar? Pedram höll på att tappa det alldeles för att han inte skulle få mc donalds i Lilla.

Hahahhhaa den dubbelmoralen
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Var är Joel?

Joel lämna Big Brother tidigare idag av personliga skäl.
2021-04-28, 21:10
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Har du sett honom vid motgångar? Läser han här är det ju en tornado mot briset i huset. Även i discord är han ett lamm.
Aja, Gamnacken har säkert många sidor.
Men vem skulle inte flabba ihjäl sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Var är Joel?
Hos någon äldre man med liten kuk och hårig pung som kommer spräcka hans fisring. Han var nog betydligt mycket tryggare inne i huset. Lilla gubben. 😭
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Give me low!
2021-04-28, 21:11
Medlem
Hej! Jag har missat exakt allt idag efter att Joel gick ut. Nu står Pedram och jiddrar upprört i rökrutan. Vad har hänt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in