2021-04-28, 21:03
Medlem
Alltså, stora bb får ok på att gå in och straffa lilla bb, men då tycker lilla bb det är lite för hårt och får stora bb att gå in och dammsuga och byta sängkläder?? De kunde gott ha det så tills i morgon iaf tycker jag😂🤪
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Ja ja, du vet bäst! Jag satt på discord förra året också. Vi lämnar det. Svinet i dramat är Pedram, han kommer förstå det en dag.

Gamnacken kommer att flabba ihjäl sig.
Det är ju hur groteskt här, men kul
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Adrian är värst.

Sant
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xylez
Folk behöver olika tid för att smälta saker. Han kommer be om ursäkt när han är redo. Hade han bett om ursäkt när Tanja ville hade ursäkten inte varit geniun.

Vissa saknar även filter när de blir ledsna/arga, så är det bara.

"Vissa saknar även filter när de blir ledsna/arga, så är det bara."

Med dom orden kan man försvara och tillåta alla beteende i boken. Låt bli med det!
Medlem
Conny63s avatar
Kommer sluta med Simon o alla i lilla autonomineras punkt slut !
2021-04-28, 21:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nu verkar det som om lill-brorsorna till och med får bestämma när de ska ha rast!?
De stora har tappat det helt.
In med brev om att alla i Lilla hänger löst!
Det enda som kan rädda kvällen.
Medlem
basiss avatar
60-40 för lillbrorsorna nu, vi får se hur det slutar, är ju ifs produktionen som väljer vinnare så who cares 👊
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Sant
Hahahahaha.
Give me five!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Tack bästa ketchup❤ men om du får kalla mig gris så kallar jag dig för slaskaren!!!
👀
Medlem
hittanemoos avatar
"Mitt liv är komplett efter det där donken-mealet alltså"

FYFAN PEDRAM. Att du har mage att säga det!
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han kommer be om ursäkt. Ju djupare man anser sig sviken, desto längre tid behöver man innan man kan be om ursäkt för förlupna ord.

Jag har själv upplevt svek i min barndom, och upplever de känslorna igen när jag blir sviken som vuxen. Oavsett "värdet" på sveket är känslan densamma. I de lägena blir man förkrossad, och jag förstår att man slänger ur sig fula ord och t o m spottar i luften.

När man har hjärtat på rätta stället har man nära till sina känslor, och upplever svek mycket djupare än om man är kallhjärtad (som t.ex. Adrian, Peddi, Dompa, Emelie)

Helt garanterat. Simon kan inte dölja sina känslor, vare sig det är ilska, glädje eller sorg. Det är därför jag blir förbannad på autisterna som påstår att han skådespelar. Han kan inte göra det.

Han behöver lite tid sen kommer han be om ursäkt. Han älskar Tanja.
2021-04-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Han kommer be om ursäkt. Ju djupare man anser sig sviken, desto längre tid behöver man innan man kan be om ursäkt för förlupna ord.

Jag har själv upplevt svek i min barndom, och upplever de känslorna igen när jag blir sviken som vuxen. Oavsett "värdet" på sveket är känslan densamma. I de lägena blir man förkrossad, och jag förstår att man slänger ur sig fula ord och t o m spottar i luften.

När man har hjärtat på rätta stället har man nära till sina känslor, och upplever svek mycket djupare än om man är kallhjärtad (som t.ex. Adrian, Peddi, Dompa, Emelie)

Precis så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in