2021-04-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Peddi har dragit i trådarna och öst så mycket skit och hämndplaner i lillrummet men när det hettar till mellan Dompa och Nardos sitter han tyst som en liten mus. Adrian ska vi inte ens tala om. Vilka jävla ynkryggar.
Ja, verkligen. Vad fan är detta för skämt till män? De syns bara när det handlar om att äta mat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Madde är så jävla töntig och tråkig människa
Ja kanske är bra sak att hon inte har barn hur hade dess barn vuxit upp och blivit som vuxna
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Men snälla! ”Hans tillit till människor försvann”? Detta trams med ”pranks” har de hållit på med i veckan. De är instängda tillsammans i ett hus och ingen vill nån annan illa. HUR kan det ta ifrån människor tilliten till andra? Väldigt omoget resonemang.

Precis. Det är ett tema som var gjort för bus. Han måste försöka skilja på när någon vill honom illa på riktigt och när någon prankar i veckotemat och som inte var personligt mot honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Igår var det inte riktat specifikt mot honom..

Idag var det han som höll påsen och Tanja, som han är nära vän med i huset lurade honom och snodde åt sig påsen..

Han beteende efteråt tycker jag inte är ok, men jag förstår hur han menar och känner sig dum och sviken...som han själv sa, det handlar inte om maten..

+100000
Medlem
GaffelJannes avatar
Simon är en förvuxen jävla bebis. Fattar varför han har skulder till sina föräldrar och allt vafan det nu är. Min lillebror som är 16 år är fan mer mogen.
Medlem
Flor-Idas avatar
Och Adrian står med händerna i fickorna och tittar på när alla andra städar

Fy fan vad jag hatar hans flinande nuna. Jag vill att han ska UT före Peddi. Kanske enda gången att få ut honom innan finalen, eftersom han alltid blir immun.
Medlem
70 dagar utan mc mat sedan snor vidriga människor. Tycker hela veckan är löjlig autonominera alla i lilla bb
Inklusive Judith och Madde hon är ju vidrigt fjantig
Bb förstör sitt program.
Hade dom tagit min mat hade jag klappat till dom. Simon är ända vettiga i huset
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riquelme7
Att du håller på Simon förklarade just dina idiotiska inlägg och brist på hjärnceller.

Ska jag lyssna på en hemlös horunge?
2021-04-28, 20:44
Medlem
Röstade på att storebror ska kunna bli nominerade men såg ut som lillebror ledde stort
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Igår snodde lilla bb alkohol och chips, då hade ju Simon inga problem med att tilliten var förstörd.
Varför tar han det så personligt idag? Han har ju tidigare köpt donken på avbetalning har han själv sagt, är han så "beroende" av donken käk att detta var det värsta som kunde hända honom?

Där har vi det!
Att alla andra är så jävla blåögda och tror på hans skitsnack, det klart det handla om burgarna. Hade man tagit en macka ur handen på han så hade han inte brytt sig ett skit.

Snacka om trauma för en stulen HAMBURGARE. Ryck upp er för fan, eller så får ni slå av tven era skrynkligt känsliga 60 åringar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Peddo är äckel när han lackar.
Simon är Moder Teresa när han spottar på andra och kallar de smuts

Spottkobran har TRAUMA och man måste respektera att en snodd Donken-påse kan trigga detta. Styrkekramar till Simon <3
Medlem
deadfisheyess avatar
Stackars Emelie. Hon orkade faktiskt inte stjäla maten. Bara äta den. Stackars stackars Emelie. Stackarn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in