2021-04-28, 20:41
Medlem
Contragulationss avatar
Helvete vad upprörda ni är
"den o den o den, SKALL UT NUUU"

Det här är ju svinroligt. Nu kanske ni idioter som bölat över att inga regler följts förstår vad temat gick ut på. Utan regler tänjs gräns på gräns och till slut hamnar vi här

Älskar Simon för detta. Hans reaktion är SÅ jävla "Simon" och just precis varför jag gillar den sjuke jäveln. "Ni dödade mig och nu är ni döda för mig" vilken härlig tönt han är.

Peddi har dragit i trådarna och öst så mycket skit och hämndplaner i lillrummet men när det hettar till mellan Dompa och Nardos sitter han tyst som en liten mus. Adrian ska vi inte ens tala om. Vilka jävla ynkryggar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Alla med hjärta förstår Simon ❤

Bara cyniska, hjärtlösa typer som inte gör det,
+1000
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Simon och Nardos steg, respekt👍👍👍👍👍
Tanja, Judith, Madde, Adrian och Pedram 👎👎👎👎👎👎👎

Håller med igen 🤔
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Där sjönk Madde till sin gamla position. Hon kan ta Mösstönten med sig och dra, för min del.
Japp håller helt med 👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är bara lilla som tror att det finns regler om det vad jag vet.
Nja, när dom gick in o grisade ner fick dom tillåtelse av BB.
Medlem
Simon har varit min favorit sen början men nu har han sjunkit. Antagligen så kommer han bli en favorit igen när han lugnat sig men för nu är fan nästan adrian<simon............
2021-04-28, 20:42
Medlem
springer de in och städar åt tattarna nu hahaha ska de laga middag och pulla tanja i kors medans de är därinne också kanske klia adrian på flinten lite samtidigt
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-04-28 kl. 20:44.
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Helvete vad upprörda ni är
"den o den o den, SKALL UT NUUU"

Det här är ju svinroligt. Nu kanske ni idioter som bölat över att inga regler följts förstår vad temat gick ut på. Utan regler tänjs gräns på gräns och till slut hamnar vi här

Älskar Simon för detta. Hans reaktion är SÅ jävla "Simon" och just precis varför jag gillar den sjuke jäveln. "Ni dödade mig och nu är ni döda för mig" vilken härlig tönt han är.

Peddi har dragit i trådarna och öst så mycket skit och hämndplaner i lillrummet men när det hettar till mellan Dompa och Nardos sitter han tyst som en liten mus. Adrian ska vi inte ens tala om. Vilka jävla ynkryggar.

Allt är egentligen Adrians fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
+1

Att du håller på Simon förklarade just dina idiotiska inlägg och brist på hjärnceller.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Dompa mopsar upp sig och Pedram satte ribban från den stund han gick in genom dörren till barnrummet. Patestiskt! Nu ska Madde och dom typ be om ursäkt till de andra.

Att Pedram gör detta mot Simon som låtsas vara hans vän?? Är väl ingen här som litar på att Pedram kommer stå bakom Simon efter detta?

Va ,nu är det BB och Simons fel att allt detta hände????

Dompa är en tönt.... De får väl vara beredda på konsekvenser. Fattar inte varför de är inne och städar åt dem nu.. Madde och Co borde inte bett om ursäkt utan sagt -om du leker med elden! Pedram satt och mös i hålet i väggen..så nöjd med sig själv medan Simon och de andra var förbannade. Hoppas han åker på Måndag. Han kan ta Mössan med sig.
Medlem
Ahhhhh, kuppen och hämnden var ju underbar, vad händer nu?
Kumbaya och dålig tv.
2021-04-28, 20:43
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Aldrig i närheten av peddot för han är obehaglig. Simon känns det typ synd om för han känner ju sig jävligt dum nu

Synd om?? Skämtar ni med mig nu. Jag har hejat på Simon hela tiden men detta var de barnsligaste. En mcdonalds burgare?? Han tröck ju dessutom en hel pizza igår.

JA, de är jobbigt att känna sig dum och lurad (om man blir bedragen möjligtvis)
Men att bli bestulen på en donken burgare? 😂 nej.. då är det nog dags att gå tillbaka till blöjor också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in