2021-04-28, 14:31
Medlem
hittanemoos avatar
VARFÖR STÄLLER SIG JUDITH OCH DISKAR?

Låt Emelie göra det!
2021-04-28, 14:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Stämmer rätt bra detta o alla vet varför Julia Lämnade när hon ville jättestressad in i bikten på morgonen o när hon väl kom in glömde proffs produktionen stänga av hennes mic i ca 10 sekunder vad som sades !
Varför lämnade hon då?
Pga det ohyggligt onämnbara som hände med Judith?
2021-04-28, 14:32
Medlem
Ridnes avatar
ADRIAN DISKAR!!!!!! Jag upprepar: ADRIAN DISKAR!!!!!!! På eget initiativ. Miraklernas tid är icke förbi
2021-04-28, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
ADRIAN DISKAR!!!!!! Jag upprepar: ADRIAN DISKAR!!!!!!! På eget initiativ. Miraklernas tid är icke förbi

Det tror jag när jag ser det.
Och jag ser det just nu och tror det ändå inte!

Vad kommer härnäst? Han ger madde en spontankram och frågar hur hennes dag har varit???
2021-04-28, 14:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det tror jag när jag ser det.
Och jag ser det just nu och tror det ändå inte!

Vad kommer härnäst? Han ger madde en spontankram och frågar hur hennes dag har varit???

Jag är i totalchock här alltså..
Juddan och Nardos är de enda som hjälpt till därinne fram tills han erbjöd sig att ta disken.
Emelie och Dompa är nu latast. De ligger bara och kramas tråkisarna.
2021-04-28, 14:38
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Varför lämnade hon då?
Pga det ohyggligt onämnbara som hände med Judith?
Jag o fler tror att det var så absolut !
2021-04-28, 14:38
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

VA?! Jag missade helt detta. Såg bara Juddan in da house ställa sig och laga mat. Pic or it didn't happen! Tror du inte Nardos sagt något till honom eller något? Låter heeeeelt orimligt att det ska ha varit på eget initiativ. Helt sjukt.
2021-04-28, 14:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
VA?! Jag missade helt detta. Såg bara Juddan in da house ställa sig och laga mat. Pic or it didn't happen! Tror du inte Nardos sagt något till honom eller något? Låter heeeeelt orimligt att det ska ha varit på eget initiativ. Helt sjukt.

Kolla uppdragsrumskameran nu så får du se på underverket!!! Det lär inte hända igen..
Han erbjöd sig själv när Juddan började med disken och sedan tog han över. Ömäjsing
2021-04-28, 14:40
Medlem
Ghandis avatar
Citat:

jo, och BB glömde stänga av hennes mic när hon gick in i bikten så alla kunde höra vad som sades där ett tag innan dom insåg det....så därför vet en del sanningen.
2021-04-28, 14:40
Medlem
hittanemoos avatar
KAN DE SLUTA FILMA NÄR MADDE SMINKAR PEDDI?!

Jag vill se det historiska som händer i lilla BB

Edit: Såg nu att man kunde välja den kameran. Nu kommer AD snart inte vara den som gjort minst därinne. Gör Emelie något annat än att prata om spelet och sig själv med Dompa? Eller äta? T.o.m. Dompa som nog väger 100 pannor ifrågasätter hur de kan vara hungriga när de inte gör något annat än att äta.
2021-04-28, 14:41
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Oj! Börjar Nardos med öppet sitta inför turkosa och gnälla över att hennes rosa-kollegor inte diskar eller gör något på egen intiativ...

Hoppas fler och fler kommer se den här veckan hur AD FLYR allt hushållsarbete.

Jävligt dålig stil och måste ge Nardos en eloge som skött den biten även om hon annars också tar disk som andra lämnat.
2021-04-28, 14:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ok, tack! 👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in