2021-04-28, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aaaaaaadriaaaaaan!!!!

Ja! Ut med honom.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Joel...

Lämnar !?
Skönt!
Ett jävla irritationsmoment mindre, check.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Kan vi hoppas dom tar tillbaka Mergim nu när det blev en plats ledig? :-)

Nej, det är för kort tid kvar och han måste sitta i karantän i minst 5 dagar. Vore orimligt om han fick komma in nästa vecka med så kort tid.

Det är om produktionen har någon annan som dom satt i karantän som backup i söndags när han första gången, vad jag vet, sa till BB att han vill lämna. Men dom sa ju för två veckor sedan att ingen ny kommer att komma in i huset denna säsong.

Så jag tror snarare att dom ändrar om i planeringen. Tex om dom planerat att två skulle åka nästa vecka så åker bara en. Eller om de bara planerat för att en ska åka så blir alla kvar.
2021-04-28, 10:21
Medlem
Märklig säsong när det som skapar mest känslostormar är när en deltagare självmant väljer att lämna.

Så synd att det är finaste Joel, jag hade gärna sett honom i final med Simon och Tanja. Nu blir Maddison befordrad och tar hans plats, tror det skulle glädja bästa Joel.

Om du läser, Joel - Kärlek till dig, tack för att du förgyllt säsongen! ❤️
Medlem
Bästa som Joel gjort i huset var när han argumenterade emot en svartsjuk Judith och verkligen trängde in henne i ett hörn där vad hon än sa lät korkat och blev irrelevant för samtalet.

Den gången när Joel och Tanja satt kedjade och Judith kläckte ur sig att Joel drar gay-kortet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahahaha, exakt! BB-band är starkare än blodsband.
Har också tänkt på Pedrams sjuka manipula spel:
Adrian storebror, Mergim lillebror.. tills han åkte ut då började han kalla Joel lillebror. Judith fru ocg Nardos lillasyster.
Det är bara ett spel från hans sida, att dem inte ska ha hjärta att rösta på honom.
Älskade när Emelie bara: pfft hahah lillasyster nardos? OK.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det intressanta blir ju nu hur produktionen agerar. Antingen ta in en gammal deltagare eller att ingen åker på Måndag. Jag tror lite på det först nämnda faktiskt. Och då blir det väl Mergim eftersom han åkte senast eller något sånt dumt

Man ju bara vara så att en åker på måndag ändå, hursomhelst så måste de börja rensa ut lite deltagare.
Dom är ju fortfarande 9 personer och bara 3 måndagar kvar innan finalen.
2021-04-28, 10:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Märklig säsong när det som skapar mest känslostormar är när en deltagare självmant väljer att lämna.

Så synd att det är finaste Joel, jag hade gärna sett honom i final med Simon och Tanja. Nu blir Maddison befordrad och tar hans plats, tror det skulle glädja bästa Joel.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Aaaaaaadriaaaaaan!!!!
Jaaaaa Pedram tar vi sen han har ingen chans, vill se Adrians plan krascha likt 9/11.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Förgyllt säsongen? Han har varit näst intill jobbigast av alla. Ser vi samma program?
2021-04-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skönt!
Ett jävla irritationsmoment mindre, check.
+1 han har varit på min UT-lista sen början. Visst, tråkigt att folk mår skit men jag orkar inte me han.
2021-04-28, 10:23
Medlem
Detta är Big Brother, Adrian, du bryter nu mot reglerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in