2021-04-28, 10:02
Medlem
Flor-Idas avatar
Joel lämnar, Inte en dag för tidigt. Hälsan framför allt.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Joel: Jag kom enormt mycket inatt, kolla fläcken! Och jag lämnar bb idag jag saknar min familj.

Ehhh va? Hur kan man ens få ihop dessa ämnen i samma mening?? Lycka till Joel, hoppas du mår bättre på utsidan.
Medlem
Conny63s avatar
Tråkigt men väntat hälsan går före lycka till Joel 👍
Senast redigerad av Conny63 2021-04-28 kl. 10:06.
2021-04-28, 10:03
Medlem
Då lämnar vi officiellt tvåsiffrigt antal deltagare nu då, kul! Trevligare med mindre grupp och nu ligger Emelie pyrt till iom att hon aldrig kommer att kunna spela spelet nu i underläge.

Joel kommer nog att komma ut till mycket kärlek på sociala medier. Han har gjort ett gott intryck. Tråkigt att han lämnar.
2021-04-28, 10:04
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Då lämnar vi officiellt tvåsiffrigt antal deltagare nu då, kul! Trevligare med mindre grupp och nu ligger Emelie pyrt till iom att hon aldrig kommer att kunna spela spelet nu i underläge.

Joel kommer nog att komma ut till mycket kärlek på sociala medier. Han har gjort ett gott intryck. Tråkigt att han lämnar.

Åh ja. Mwahahaha
2021-04-28, 10:05
Medlem
Tråkigt såklart att någon lämnar för att man mår kasst. Men för en som vill ha drama och tjafs är detta bra, Joel är en av medlarna därinne, så bort med en, två kvar!
2021-04-28, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Man undrar ju varför han vill tillbaka till sin familj, om nu pappan har sagt att han är död för honom?

"Familj" behöver ju inte nödvändigtvis innebära biologiska föräldrar och syskon.
Medlem
Adrian sitter med nedsänkt huvud och räknar nomineringsröster, ser snyggt ut i bild att låtsas sörja Joel men hjärnan jobbar i 180 att hålla sig till planen som han och familjen lagt upp i månader.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej. Han behöver reda ut allt på utsidan. Bra beslut. Jag gillar Joel generellt. Känns tråkigt men nödvändigt som sagt.

Kärlek till dig Joel!

Verkligen! Hoppas nu att Madde kommer börjar umgås mer med Tanja o Co!
Emelie är mest bara upptagen med Dennis
2021-04-28, 10:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Nej, det var INTE ursprungliga idén med Big Brother när det drog igång.
Då handlade det om att leva tillsammans under längre tid i låst utrymme och hur det påverkade gruppen och medlemmarna.

Sen, efter några år, spårade det ur och handlade mer om att få unga människor att knulla i TV, pakta mot varandra och mer bli en språngbräda för att få fans på instagram. Jämför gärna BB2002 med ex BB2011.

Så det har inget med PK-tider att göra. Det har att göra med att det är jävligt tråkig TV att se ett gäng sönderkurlade wannabe-influencers konstant sabba alla uppdrag genom att flamsa sönder dom, alternativt sitta och gnälla över att dom inte får supa.
Fel!

"Leva tillsammans under längre tid i låst utrymme och hur det påverkade gruppen och medlemmarna" var kanske Endemols ursprungliga intention när dom drog igång BB i början på 2000 talet, men paktningar och grupperingar (och rejäla mängder alkohol med tillhörande sexakter) 😁 blev ju genast Big Brothers signum, även om det inte var "tillåtet" sas.

Edit. Och det viktigaste förstås, rejäla jävla bråk!!

Du har ju däremot totalt rätt att det numera bara är just sönderkurlade wannabe-influencers som KONSTANT sabbar alla uppdrag!
Och där har du ju själva grundbulten till varför BB är så uselt numera: Dom fullständigt patetiska deltagarna som (på grund av sociala medier?) inte längre kan kommunicera på ett tillfredsställande vis.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-28 kl. 10:11.
Avstängd
Ännu en bög som lämnar för tidigt vi hade ju patzy förra året.
Medlem
__Alez__s avatar
Finnas ju ett gäng jag hellre sett lämna före Joel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in