2021-04-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Hur jävla sjukt är det inte att vi inte kan välja att se dem i uppdragsrummet förens DC bestämmer sig för att visa dem? Fixa era kameror...idiot-produktion!!!

Uppdragsrummet finns som egen kamera
Avslutad
Inte längre borde räknas som nej.
Medlem
nej sluta nu i köket med hulkandet hoppas det här gänget får parta loss ikväll på en egen kamera förutom dc
2021-04-27, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
KOM IGEN NU; TYCK TILL I APPEN! GILLAR VI ATT HUSGÄSTERNA KAN TÄVLA SIG TILL IMMUNITET?

Nu måste vi svara NEJ!
NEJ! VI SÄGER NEJ!!! INGEN MER UST!
Medlem
Citat:
Fattar inte heller det. Är ju sämst med immunitetstävlingar då det oftast är bara en som vinner. Jag tycker man kan köra tävlingar men andra priser.
Hade vi sett att olika vann så hade jag röstat JA, men eftersom AD vunnit näst intill alla så röstade jag NEJ. Det blir inte fair och han glider på ett bananskal
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Han har sagt det. Både Nardos och jag tror även Juddan var med i vägghålet.
Varför tror du Nardos snackar om "han tar det lugnt och är inte på samma plan" när hon kommentarer Madde. Eller att Juddan kramar och gullar honom de senaste två veckorna. Emelie har misstänkt det en längre tid men säger det inte rakt ut. De flesta har ju börjat fatta det utom Madde, tydligen, hon har någon sorts blockering. Varför skulle jag dilla om det uppenbara Ridne.

Alltså det skulle ju förklara en HEL del om man säger så.. Men han är ju dum som inte kommer ut ur garderoben för fatta vad popularitet han skulle få. Kan se Aftonbladet-aritklarna framför mig

"Adrian kom ut i BB-huset! -Det var som en sten föll från mitt bröst!" Eller nåt :P

Joel lär ju ha gaydar så att säga.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis. Jag skulle vilja att alla hängde löst varje vecka. Och att man fick RÖSTA UT. Mest rättvist så tycker jag.

Så måste det bli! Därför jag inte fattar hur fan de kan rösta "Ja" på den?
2021-04-27, 16:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag röstade JA.

Tycker tävlingar är det roligaste momentet att kolla på under veckorna, speciellt när en immunitet står på spel och det verkligen betyder något.

Ska jag avlivas för detta?
Ja/Nej/Kanske

Klart man röstar på ja. Dennis och Emelie kommer ju sitta löst som vanligt annars. Nu får de ändå chansen. Ingen kommer ge sin röst på Adrian utom Emelie möjligtvis. Folk är dumma i huvudet.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Fattar inte heller det. Är ju sämst med immunitetstävlingar då det oftast är bara en som vinner. Jag tycker man kan köra tävlingar men andra priser.
Ja! Annars står Adrian där som vanligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Jag röstade JA.

Tycker tävlingar är det roligaste momentet att kolla på under veckorna, speciellt när en immunitet står på spel och det verkligen betyder något.

Ska jag avlivas för detta?
Ja/Nej/Kanske
❌ cancelled ❌

2021-04-27, 16:39
Medlem
Första Adrian frågar "Får vi äta något nu??"
2021-04-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Du har verkligen LÅGA krav. Skulle vilja veta hur din potentiella partner ser ut/är.
Du vet att rolig inte är motsatsen till mesig va? (Retorisk fråga, förstår att du ej vet det)

Du skulle bra gärna vilja veta det va. Är lycklig med en mkt framgångsrik och sexig partner. Frågor på det?😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in