2021-04-27, 14:03
Medlem
KnasTramss avatar
Vad är det för klåpare som har upprättat den här FUPen? Den är ju knappt läsbar.
Citera
2021-04-27, 14:10
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnasTrams
Vad är det för klåpare som har upprättat den här FUPen? Den är ju knappt läsbar.

Tänkte också på det..
Citera
2021-04-27, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Är det en personal som råkat bli inblandat i deras galenskap eller vad händer egentligen..
Fup:en var minst sagt intressant!
Fanny har för vana att hota och trakassera personal, och här har Fanny blivit svartsjuk på kimpas kontaktperson och psykat ur totalt.

Fanny vägrar tolerera att kimpas personal stöttar och försöker hjälpa henne, så Fanny försöker sabba även den relationen. Vidrigt elakt!

Fanny har verkligen ett riktigt vidrigt språk och beteende, rättspsyk kommer kanske inte göra henne gott men folk kommer iaf få lugn och ro ett tag.

Intressant att Fanny själv erkänner att hon skrikit hot på bussen och blivit tillsagd av sin mamma -morsan som torde vara normalbegåvad och är den som kört bussen mörkar i förhör och har iiiiinget hört.

Hoppas kimpa tar den hjälp som finns att få och aldrig mer låter Fanny förstöra för henne!

Citat ur fup, Fanny till kimpa: ”ska vi sno nått”
Några minuter efter hon hotat....
Citera
2021-04-27, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angel1987
Jag ska be kimpa ringa dom och be om tex skyddad boende 😊 hon är jätte glad att ni bryr er... Jo hon har inte haft det så lätt i livet och hon är helt ensam
Hoppas det löser sig för henne och att hon kan få hjälp!
Be henne komma ihåg att hon kommer ALDRIG få ett bra liv med Fanny, Fanny är PRECIS likadan som killar som slår.
Sådan människor slutar ALDRIG.

Lämnar hon Fanny har hon en chans att få lugn och ro och må bättre ❤️
Citera
2021-04-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
FUP:
https://delafil.se/c5e5ec619553a8ec/FUP.zip

Tackar. Du råkar inte ha Fannys belastningsregister på lager?
Jag försökte få ut det förra veckan, men dom ville endast skicka ut det med post. Har ingen lust att lämna ut mitt namn och adress bara för det.
Citera
2021-04-27, 16:11
Medlem
Hon kan ju stå för vad hon har gjort iaf. Kisstessan hade ju dumnekat och skyllt på att hon hade blivit hackad.
Citera
2021-04-27, 16:12
Medlem
Det är sinnessjukt hur Fanny försöker skylla ifrån sig på kimpa i vissa av hoten å på fake kontot på Frida tidigare hade Fanny gjort ett fake konto på tex alma en vikarie på backen åh även på tessan plus att Fanny ha finger avtryck för att komma in i Fannys mobil
Citera
2021-04-27, 16:16
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Jag försökte få ut det förra veckan, men dom ville endast skicka ut det med post. Har ingen lust att lämna ut mitt namn och adress bara för det.
Nej jag har inte det. Har också försökt att få ut ett sådant dokument i ett annat ärende, dock med samma svar. Bad om en målförteckning istället och den är gratis.

Bara detta när det gäller Fanny:
Dom, B 2003-10:
https://docdro.id/9NBiLQO
Särskild pers.utredn_B 1279-19_Aktbil 42.pdf
https://docdro.id/XqNXrfi

(Har även FUP & dom i de senaste målen.)
Citera
2021-04-27, 16:19
Medlem
Offtopic kanske. Men Frida och Sandra är dom syskon?
Citera
2021-04-27, 16:22
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Offtopic kanske. Men Frida och Sandra är dom syskon?
Ja.
Citera
2021-04-27, 16:30
Medlem
steelis80s avatar
Alltså blir inte Fanny inspärrad på Rättpsyk så ska nog ingen behöva vara där.

Citat:
Citera
2021-04-27, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steelis80
Alltså blir inte Fanny inspärrad på Rättpsyk så ska nog ingen behöva vara där.
Hon verkar var duktig på att spela rollen som ”stackars-lilla-mongo-som-inget-begriper” fast hon i själva verket är riktigt vidrig och obehaglig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in