2021-04-27, 13:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Och Adrians största farhåga är att han inte ska få använda sin mössa

Det får han ju inte bara diademet med minimössan.
2021-04-27, 13:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Adrian kan vara den mest konstiga och mystiska dokusåpadeltagare genom tiderna. Fan vad jag skrattade när hans syrra var där och man trodde att hon skulle försvara honom med att han minsann hjälpte till hemma, istället står hon där och slår fast att han är exakt likadan utanför huset och lägenheten? Börjar fundera på om han ens bor där själv? Kan han ha lånat den av någon? Fanns väl typ två personliga grejer och varför hade han inte ens några sängkläder i sängen? Så mycket frågor jag vill ha svar på.

Han fick väl låna den av någon mäklare och lade in ett par personliga attiraljer för att han inte ville avslöja att han bor hos mamsen i ett pojkrum med leksaker i.
2021-04-27, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det får han ju inte bara diademet med minimössan.
hoppas han förstår den piken
2021-04-27, 13:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hur ofta duschar barn då? Trodde man sköljde av dem efter varje måltid typ få de inte kan äta som folk.
😁 Med högtryckstvätten?

Nä men bad typ två ggr/vecka kanske om jag minns rätt?
Oparfymerade våtservetter var bra att ha efter matslafsande.🙂
2021-04-27, 13:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Vad är grejen med de bruna rockarna och lösmustascherna? Ska de föreställa pedofiler som ska försöka röva bort barn eller vad?

Pga Peddot kanske?
2021-04-27, 13:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han fick väl låna den av någon mäklare och lade in ett par personliga attiraljer för att han inte ville avslöja att han bor hos mamsen i ett pojkrum med leksaker i.
Den känslan fick jag också.
Lägenheten var kal och helt opersonlig, inte ens sängkläder fanns.
2021-04-27, 13:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Pga Peddot kanske?
Eller årets stora nyhet: Pedofilveckan!
Sponsrad av Fredrik Federlay och Centerpartiet
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Den känslan fick jag också.
Lägenheten var kal och helt opersonlig, inte ens sängkläder fanns.

Exakt.. INGEN kan bo så. Inte ens AdrianBot2021. :P
Medlem
embargos avatar
Simon: Det är inte lätt att vara blottare i dessa tider alltså, naken under en trenchcoat. Man fryser ju ballen av sig.

Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vänta här nu... de får väl inte gå in tillsammmans i bikten så varför står Juddan och Pedram och väntar utanför nu? Nu blev de insläppta tror jag?

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Gällde inte det förra veckan bara?

Det stod "tills Big Brother meddelar annat"
2021-04-27, 13:45
Medlem
__Alez__s avatar
Jobbigare start på veckan jo tjena. Kunde ju slängt in Emelie och Adrian för länge sedan.
Ännu ingen som fått gå in i lilla BB.

Skärpning BB!
2021-04-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knastraren
Tycker det är skrämmande att förstå att folk avskyr Adrian pga
1. Hans besatthet med att ha något på skallen..? Och?
2. Uppenbarligen gillar att äta? Vad är problemet med att man tycker om mat?
3. Att han är den enda som verkar vara normal mer eller mindre..? Dricker inte skadligt mycket o vill helst inte göra bort sig? So what?
4. Han vill inte såra en tjej som är besatt i honom, så han friendzonar henne istället för att vara en idiot som sårar skallen av henne? Dåligt eller?

Helt seriöst?
Varför hatas Adrian? Fattar absolut ingenting

Kan förstå rage mot Emelie (lögnare och manipulerande), Nardos(Alltmänt skrikig), Pedram(Lite halvskev snubbe), Simon (Kappvändare) o Judith (tafsare) - Men mot Adrian förstår ja absolut inte mer än att ja bara tror flashbackare stör sig på en normalt fungerande snubbe!
Gilla mat absolut men att äta 14 fiskpinnar av totalt 60 dvs en fjärdedel från vegetarianerna när han nyss åt ett lass med spaghetti och köttfärssås så handlar det inte om ifall han gillar mat eller inte. Det handlar om att han är girig och struntar i om andra får mat, det är det som retar folk.

Dom var fö 16 deltagare i huset när han roffa åt sig 25% av den totala middagen. 25% till Adrian och resterande 75% får alla andra dela på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in