2021-04-27, 12:52
Medlem
Dukanva85s avatar
Haha va?! Vann inte pedram?
2021-04-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Men herregud. Simon gör det inte i närheten lika mycket som AD. Och visst är det irriterande men man kan svara snällare. Det är en tävling om en miljon. Emelie har fan ingen rätt att gnälla en hel dag sedan om hon blir nominerad. Det är just sånt som kan göra att man blir det.

I vanliga livet kan man få reagera så, men hon är fan ofta sur. Man märkte att hon ångrade sig nästan på direkten för hon började babbla om att han kunde få hennes rester m.m.

MEN det är sättet Emelie alltid uttrycker sig på. Det är verkligen alltid passivt aggressivt. Hon kunde bara ha sagt "du kan få om jag inte orkar allt" och bita ihop över att folk är jobbiga.
Fast tänk i flera månader att ha ögon som sitter och stirrar på en för att se om ngt blir över. Har sett så många gånger när hon gett Adrian sin mat för han tjatar och sitter bredvid och stirrar. Hade fan tappat det tillslut också
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Jo. Vad vi vet...
Medlem
Dukanva85s avatar
Attans det stod fel. Synd
Medlem
hittanemoos avatar
Såååå kul om Pedram blir diskad. Vill se honom grina och klaga i barnrummet. Förpestande tillvaro det kommer vara därinne. Tycker redan synd om Joel.

Dock ska man ge Emelie att hon har helt rätt om vad tittarna fick rösta om.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Denna produktion alltså ingen ordning alls byt ut Ne fy fan👎👎👎
Senast redigerad av Conny63 2021-04-27 kl. 12:56.
2021-04-27, 12:55
Medlem
Jävla produktion att skriva fel. Blev ju lite glad över att Peddo skulle in till lilla BB
2021-04-27, 12:55
Medlem
hittanemoos avatar
Hoppas de får tidsbegränsning på hur länge de där fyra gångerna per dag kommer vara. Annars kan de ju få bara ute hela tiden.

Med ADs ämnesomsättning så kommer han väl tyna bort innan veckan är över. Hoppas de håller konceptet lite längre än kärleksveckan.
2021-04-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Adrian kan vara den mest konstiga och mystiska dokusåpadeltagare genom tiderna. Fan vad jag skrattade när hans syrra var där och man trodde att hon skulle försvara honom med att han minsann hjälpte till hemma, istället står hon där och slår fast att han är exakt likadan utanför huset och lägenheten? Börjar fundera på om han ens bor där själv? Kan han ha lånat den av någon? Fanns väl typ två personliga grejer och varför hade han inte ens några sängkläder i sängen? Så mycket frågor jag vill ha svar på.
det såg ut som en övernattningslägenhet
2021-04-27, 12:57
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Hoppas de får tidsbegränsning på hur länge de där fyra gångerna per dag kommer vara. Annars kan de ju få bara ute hela tiden.

Med ADs ämnesomsättning så kommer han väl tyna bort innan veckan är över. Hoppas de håller konceptet lite längre än kärleksveckan.
Tror Adrian är ute redan torsdag bb är fega
2021-04-27, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Hade blivit sönderstressad om någon alltid ska vara där och ta av min mat.. Ser inte ut som stora portioner från början heller
Nä de fick typ två potatisbullar var
2021-04-27, 12:58
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Har Emelie vaknat på fel sida?! Vad har hänt?! Simon frågar snällt om han kan få lite av hennes mat. Skriiiiiiiker att alla äter maten av en. Hon får nämna Adrian vid namn, ta inte ut all din ilska över Simon. Tack! Och så röt hennes försvarsadvokat Dompa in. Ångrar nästan att jag röstade på honom igår.

Hur kan de göra det legitimt att vara så jävla oartig som hon är? Nardos kan iallafall bjuda lite på sig själv när hon är jobbig och de vågar driva med henne. Emelie däremot... Men är väl hennes humor antar jag? Humorn som inte ens jag som är en sarkastisk skåning förstår.

Jag hade också blivit sur om någon började tigga mat från min tallrik innan jag ens ätit klart. Vem gör ens så?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in