2021-01-23, 01:41
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subwoofern
Fas I till III är grunden till många skandaler med vaccin speciellt nu när man tummat på det strikta. Ta och läs om faserna och fundera varför läkemedelsföretagen fick frigång från att vara skyldiga ifall det går åt helvete. Skallad fubik.

Bara massa svammel och påståenden men inga källor. Jag tyvärr för dig så har jag inte skallat mig så jag kan läsa på och jag gav en länk, men hej varför kolla fakta det kan ju spräcka hela storyn.
Citera
2021-01-23, 01:43
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag föredrar FDA, som estimerar att den kliniska prövningen slutförs 2023.

Jaha så du litar på den, som gav nödgodkännande, ok. Fortfarande läs och förstå.
Citera
2021-04-26, 20:07
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnulf.den.Elfte
Länken är såklart censurerad på ljugtuben nu. Censuren säger mer än videon angående agendan som rullas ut i världen just nu.

Att gemene man är så svindlande godtrogen är för mig ett mysterium.
Jo det är klart att den tagits ner eftersom den spred desinformation vilket är emot Youtubes TOS.
Citera
2021-04-26, 20:13
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnulf.den.Elfte
Länken är såklart censurerad på ljugtuben nu. Censuren säger mer än videon angående agendan som rullas ut i världen just nu.

Att gemene man är så svindlande godtrogen är för mig ett mysterium.

Om man efter en koll på Indien idag inte tror att pandemin är på riktigt, så behöver man nog en ny hjärna.

Men det är klart att Bill Gates kan ha hyrt in miljoner fattiga indiska skådespelare.
Citera
2021-04-26, 20:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Om man efter en koll på Indien idag inte tror att pandemin är på riktigt, så behöver man nog en ny hjärna.

Men det är klart att Bill Gates kan ha hyrt in miljoner fattiga indiska skådespelare.

Indien har ju färre döda per capita än Finland. Något fler än Norge.
Citera
2021-04-26, 23:49
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Jo, man minns ju den gamla goda tiden, 2019 och bakåt, då människor inte kunde bli sjuka eller dö...

Citera
2021-04-26, 23:54
Medlem
hardusettminapas avatar
Jag såg denna Cahill göra ett framträdande för ett par veckor sedan där hon nämnde att förväntad livslängd för 70+ som tar vaccinet är 2-3 år, och för 30+ som tar vaccinet är 5-10 år.

Extremt uppseendeväckande påståenden, absolut. Jag har ingen aning om hon har rätt eller inte. Det skulle förvåna mig rejält om hon har det, men om några år får vi ju facit.
Citera
2021-04-27, 00:20
Medlem
Arnulf.den.Elftes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Jo det är klart att den tagits ner eftersom den spred desinformation vilket är emot Youtubes TOS.

Jaha ja om fact checkers på youtube tycker att nånting inte är sant så måste det ju vara så. Vad skönt då behöver man ju inte bilda sig sin egen verklighetsuppfattning. Dom gör det ju åt en.
Citera
2021-04-27, 00:51
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Indien har ju färre döda per capita än Finland. Något fler än Norge.

Men lite fler till antalet kanske? Svårt att mörka det.
Citera
2021-04-27, 00:54
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jo, man minns ju den gamla goda tiden, 2019 och bakåt, då människor inte kunde bli sjuka eller dö...

Skillnaden är väl att folk just nu insjuknar och dör i en specifik smitta. Inte att folk dör i trafikolyckor.
Citera
2021-04-27, 00:58
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Skillnaden är väl att folk just nu insjuknar och dör i en specifik smitta. Inte att folk dör i trafikolyckor.

Ja det är sant. Trafikolyckor och dylikt kunde man dö av innan 2020. Men inte av sjukdomar och liknande. Det faktum att folk nu dör av sjukdomar bevisar att vi lever mitt i en pandemi. För om vi inte levt mitt i en pandemi så skulle ingen dö av sjukdomar. Enkelt.
Citera
2021-04-27, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Jag såg denna Cahill göra ett framträdande för ett par veckor sedan där hon nämnde att förväntad livslängd för 70+ som tar vaccinet är 2-3 år, och för 30+ som tar vaccinet är 5-10 år.

Extremt uppseendeväckande påståenden, absolut. Jag har ingen aning om hon har rätt eller inte. Det skulle förvåna mig rejält om hon har det, men om några år får vi ju facit.
Vad baserar hon detta på egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in