Fas I till III är grunden till många skandaler med vaccin speciellt nu när man tummat på det strikta. Ta och läs om faserna och fundera varför läkemedelsföretagen fick frigång från att vara skyldiga ifall det går åt helvete. Skallad fubik.
Bara massa svammel och påståenden men inga källor. Jag tyvärr för dig så har jag inte skallat mig så jag kan läsa på och jag gav en länk, men hej varför kolla fakta det kan ju spräcka hela storyn.
Jag såg denna Cahill göra ett framträdande för ett par veckor sedan där hon nämnde att förväntad livslängd för 70+ som tar vaccinet är 2-3 år, och för 30+ som tar vaccinet är 5-10 år.
Extremt uppseendeväckande påståenden, absolut. Jag har ingen aning om hon har rätt eller inte. Det skulle förvåna mig rejält om hon har det, men om några år får vi ju facit.
Jo det är klart att den tagits ner eftersom den spred desinformation vilket är emot Youtubes TOS.
Jaha ja om fact checkers på youtube tycker att nånting inte är sant så måste det ju vara så. Vad skönt då behöver man ju inte bilda sig sin egen verklighetsuppfattning. Dom gör det ju åt en.
Skillnaden är väl att folk just nu insjuknar och dör i en specifik smitta. Inte att folk dör i trafikolyckor.
Ja det är sant. Trafikolyckor och dylikt kunde man dö av innan 2020. Men inte av sjukdomar och liknande. Det faktum att folk nu dör av sjukdomar bevisar att vi lever mitt i en pandemi. För om vi inte levt mitt i en pandemi så skulle ingen dö av sjukdomar. Enkelt.
Jag såg denna Cahill göra ett framträdande för ett par veckor sedan där hon nämnde att förväntad livslängd för 70+ som tar vaccinet är 2-3 år, och för 30+ som tar vaccinet är 5-10 år.
Extremt uppseendeväckande påståenden, absolut. Jag har ingen aning om hon har rätt eller inte. Det skulle förvåna mig rejält om hon har det, men om några år får vi ju facit.