Älskade också hur hon försökte lura på Nardos nyss att hon borde fråga efter flensost nästa gång hon handlar "Jättegott. Smakar lite som rökt kalkon fast ost"
Va!? Haha! Jag sprang iväg från liven en stund så den missade jag. Fan!
Jag ÄLSKAR verkligen Simon. Vill att han vinner allt. Men jag kan inte köpa att han är 100% straight. Nä- det är omöjligt. (Absolut inte Adrian heller..) Varför inte bara vara ärlig med sånt där? Är det för att dom själva inte vet?
Det är svårt att veta med Simon då han är oerhört frimodig och obrydd med det mesta så han skulle jag kunna tänka mig vara öppen för det mesta. Han gör ingen grej av det liksom
Adrian är så sluten och med så mycket intregitet så det är svårt att säga men vibbarna finns helt klart. Det känns ibland som han slappnar av mer med Joel än med Madde och han går väldigt ofta och kramar honom. Skulle Madde få hälften av den uppmärksamheten så skulle hon nog känna sig mer säker på hans känslor.
Ja men enligt brevet dom fick in så blev det emelie och ad först iaf. Vi kanske får rösta igen imorgon eller så får dom tävla om att inte bli lillebrorsor?
Ja för man kunde rösta på en kille och en tjej så du kan nog ha rätt där! Pedram ska definitivt börja veckan tufft. Hoppas jag iaf