2021-04-26, 22:08
Medlem
hittanemoos avatar
"Säg till dom"

Så trött på Pedram och hoppas inte han får ännu mer hybris nu. Rädd att han inte blir nominerad igen. Han fattar inte att Tanja och Simons fans har räddat honom...

Jag har också en stor klump i magen att Mergim ska må för dåligt nu när han kommer ut. Jag har inte varit ett fan av honom, men tycker Pedram t.ex. visar läskigare tendenser. Mergim skadar mest sig själv på med sina hjärnspöken. Pedram hade jag däremot som tjej inte velat ha en relation med.

Glöm ej bort att det finns gamla BB-deltagare som tagit livet av sig. Har ni något hat att skriva om Mergim, skriv det i såfall här där han själv kan välja att läsa eller inte. Skriv INTE hat till honom direkt! Innerst inne tror jag bara han är en osäker kille med ett jobbigt bagage med - antagligen - en borderline störning.

Om du läser här Mergim! Tack för din tid och tack för att lyckades skapa drama i den där hopplösa gruppen!

(jag röstade dock på att Dennis skulle få stanna)
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tack för din tid i BB denna gång, PåSkAmErGiMa. Vi fick verkligen se en förändrad version av dig. Denna gång muckade du helt oprovocerat mot någon som var KORTARE än du! Det var nytt! Du ljög inte; du har verkligen förändrats.

Kom gärna tillbaka nästa år och visa din fortsatta progress rakt ner i skiten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ser? Vi SÅG. För cirkus 10 minuter sedan.
JAG SKOJADE FAKTISKT hade redan sett

typ 30 sek innan jag skrev
dvs cirkus 4.5 minuter efter er
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Finfint!

Drog inte han en fet lögn om att ha blivit inbjuden till Dimens program/podd eller vad tusan det var? S-t-e-l-t.

Japp, stämmer. Merrrgim kommer koooooka
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Roboten Adrian såg jättebesvärad ut för att Simon var så glad att han grinade.. sen hörde han inte att Simon sade "Jag är så glad att du är kvar min vän" till Pedram.
Adrian: Vad sa du Simon?
Varför ska han veta det.. jävla tönt. Ut.

Kokar! Vad är det för fel på människan 🤯
Medlem
Fick som jag ville, Dompa o Emelie kvar.

Sen gissade jag nog på Mergim just för han kom in senare men framförallt för han varit deltagare förra året o hade chans o vinna då. Så det va fair!

De vill ha kvar Dompa o emelie, för intriger o drama o kärlek. Det blir spännande TV att följa dem. Sen se om det händer ngt med Tanja..o han kanske. Men han verkar ju faktiskt gilla Emelie mkt, men konstigt bara han säger de är för olika o kommer inte ses på utsidan..

Jaha fest ikväll, kommer det ske ngt mellan AD o madde da tror ni?
Kunde inte bara Kattis va ärlig o säga hon skulke lägga ner honom för han inte är intresserad? Men hon kanske blind när hon tittar , för vi övriga verkar ju se ngt annat

Btw, är Tanja så snygg i det afro-håret. hon utstrålar , så mkt go-het,.,söt mer än snygg, men blir snygg för hon har en skön personlighet ..
Hon hade ändå passat mer med Dompa.. De känns mer lika utåt oxå o hon mer hans stil..

Emelie o madde lägger lite mkt tid framför spegel o fixa i 3-4h, fattar inte.
O att Emelie hade extensions, det kunde jag inte ana, blev lite paff man såg hon lockade dem idag
Medlem
Alltså kan Dompa sluta vara en sån simp. Lev för fan!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Yes så gött att han är ute! Och ja. Filip och Mergims icke kemi var slående!

2021-04-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Varför röstar ni pundare alltid på Emelie på varenda liten sak? Jävla idioter hela högen!

Enda som förtjänar något är Tanja!

"En tuffare start på veckan" är vad det handlar om. Duh!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hahaha Emelie fett sur. Rätt åt dig bitterfitta.
Hon ser ut som en hora.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Varför röstar ni pundare alltid på Emelie på varenda liten sak? Jävla idioter hela högen!

Enda som förtjänar något är Tanja!
Äääääh nej. Tanja förtjänar inte en tuffare start på veckan.
Medlem
Faen att man ska vara så jävla snabb på att rösta! Tror att tex Simon och Tanja hade gjort sån jävla mycket bättre tv som barn än som vuxna. Igen: Faen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in