2021-04-26, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Pedram dramaturken

Han måste bara jobba lite med dramaturkin, sen är han hemma!
2021-04-26, 21:44
Medlem
LillTurkens avatar
Vilka jävla fjollor. Nu har en bög en domstol. Och någon gapar om att han litar 1000ggr mer på någon. Varför visa upp dom här idioterna? Uppför sig som bögar. Skiter om dom tycker om att knulla andra i arslet. Men uppför er om ni ska vara med i tv. Håll inte på och uppför er som BÖGAR.
2021-04-26, 21:46
Medlem
A new hope... skönt att se att rätt personer står mot varandra m vs p ta ut båda direkt egentligen och gör slut på deras lidande ta med Simon också så han kan fixa ett jobb och pynta morsan han kommer inte vinna ändå utan sitter bara och väntar på dödsstöten stackare
2021-04-26, 21:47
Bannlyst
Mergim sa han skulle gå live på insta direkt efter han gått ut, vem kommer kolla ✋👮🏽‍♀️✌️✋
2021-04-26, 21:48
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja det har han. Han betedde sig också dumt i början denna säsongen och han tjatar FÖR mycket om förra säsongen.

Dock är han - faktiskt - oändligt mycket roligare än Peddi. Trodde aldrig jag skulle tänka så.
Hear hear!!
Medlem
SphincterAnis avatar
Kommer ni ihåg alla gånger Mergim sagt att han lätt kan sitta mot Pedram?
Nu får han käka upp sina ord.
Medlem
Paladins avatar
Till alla er som dunkar varandra i ryggen över att "Peddie SKREK"!!

Var det verkligen så många som påstod att han inte höjde rösten eller skrek? Vad jag vill minnas höll väl de flesta med med den skillnaden att Emelie skrek/höjde rösten under en längre tid i samtalet medans Peddie var lugn. Att Peddie gjorde det innan han gick iväg trodde jag det rådde konsensus om?

Oavsett tycker jag inte det var obefogat. Han hade all rätt att vara arg i det läget.

2021-04-26, 21:49
Medlem
VARFÖR BETER SIG FLASHBACK JUST NU SOM NARDOS HJÄRNA NÄR HON LÄSER BREV I UPPDRAGSRUMMET?

Oerhört enerverande.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Vilka jävla fjollor. Nu har en bög en domstol. Och någon gapar om att han litar 1000ggr mer på någon. Varför visa upp dom här idioterna? Uppför sig som bögar. Skiter om dom tycker om att knulla andra i arslet. Men uppför er om ni ska vara med i tv. Håll inte på och uppför er som BÖGAR.

Vilka uppför sig som bögar? Och vilka har inte uppfört sig nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Förstår verkligen inte hur alla kan uppfatta *Dompa som en skön människa. Han är en lång, långsamt talande smått efterbliven bebis med alkoholproblem som försöker låtsas va: "en skön schnubbe, som inte bryr sig och alltid är på festhumör"

Han kommer att ta självmord när han inser att det inte är en hållbar livsstil.

PS: Marek åker åt helvete ikväll
Det kallas livsnjutare
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Förstår verkligen inte hur alla kan uppfatta *Dompa som en skön människa. Han är en lång, långsamt talande smått efterbliven bebis med alkoholproblem som försöker låtsas va: "en skön schnubbe, som inte bryr sig och alltid är på festhumör"

Han kommer att ta självmord när han inser att det inte är en hållbar livsstil.

PS: Marek åker åt helvete ikväll

Ingen i huset är mentalt stabil. Det är därför dom antagits.
2021-04-26, 21:50
Medlem
VAD ÄR DETTA FÖR JÄVLA DRÖMMÅNDAG

Kunde inte bry mig mindre om dom låste annexet och kastade bort nyckeln så fort Mergim och Pedram äntrar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in