2021-04-26, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alltså.. Kolla hur Adrian står bland de andra. Stel som en gaffel och helt nollställd i ansiktet medan de andra skrattar och ler eller ser ledsna ut. Vad f-n är det med den där varelsen egentligen? 😳
Helt sjukt. Ingen som helst interaktion med övriga utan glor och tittar på sig själv i spegeln, drar lite i luggen och håller på med brillorna. Inte fan sa han ett ord heller.
2021-04-26, 20:53
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Shit vad vackra Madde och Tanja är ikväll ❤️

Öh nej
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Vad har Madde på sig idag?

Sponsrad klädesl så klart 🙄
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjjoho
Alltså. Mergim förstör ju hennes hår

Well, litar du på någon som stryker håret med STRYKJÄRN får du faktiskt skylla dig själv en smula. Och ja ja, ni säger här i tråden att det är ”vanligt” men det är ett SINNESSJUKT beteende, ok?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Han och familjen har en plan, fick skarp tillsägelse att följa den vågar nu inte röra sig, äta-vinna-kissa går som ett mantra i hans skalle

Säger som Mergim:
Jag dog
2021-04-26, 20:54
Medlem
https://80slike.files.wordpress.com/2017/10/whitney-houston.jpg?w=736

Tanja 2021 vs Whitney Houston 80-talet. Look a like hår!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vågat av dig, hjärtan kan brista vet du.

Sluuuta!
Medlem
Glömde oxå säga, att svårt o veta vem som säkert åker ut om det nu inte blir 2st

Vem tror ni? På senaste bilden på big brother-insta där man ska skriva hjärta, för den man röstar på, Så såg det ut som att Pedram fick mest hjärtan?
Det känns ganska jämnt? Viss törstar ut Dennis för han kom in sist?
Mergim för han och kom senare o inte få så mkt bra kritik folk verka ogillar honom mkt..?

Jag hoppas Emelie o Dompa blir kvar, vill se hur det tar utvecklas mellan dem, sen kärlek i huset mysigt men oxå att det kam blir drama kring Tanja oxå..

Pedram, verkar djup o bidrar med att va god lyssnare o berättar godnatt-sagor. Men annars har han inte gjort så mkt speciellt intryck till mig.

Mergim har jag svårt o bestämma mig för.? Är han slug o hal som en orm eller kan han va snäll o bra , när de lär akänna han mer på djupet. Känns som han respekterar vissa mer än andra,a Tror bara han kan va knepig o lära känna, tills man väl ser honom för den han är, när han blir sedd, så kanske han är genuint, när han vet nån tycke rom honom på riktigt? Han känns oxå svårt att passa n o mkt osäkerhet.. därför han sån.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Har hört många i huset pratat om hans nyfikenhet, att han snokar också. Tror också som flera andra här, att dom är honom på spåren, förhoppningsvis blir det ett faktum att dom avslöjar ADs agenda snart.
Hoppas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vinna eller försvinna, ikväll vinner Dompa.

Inte mig emot.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Scenarion ikväll:
1. Emelie ropas upp som säker först, och övriga tre får gå in i annexet: känns mest givet och spännande för tittarna, vem som helst kan åka
2. Dennis och Emelie ropas upp först och Mergim och Pedram får gå in i annexet: också spännande men framförallt för Pedram.
3. Mergim och Emelie till annexet: inte spännande för oss tittare men säkerligen mer nervöst där inne
4. Dennis och Mergim till annexet: spännande likt punkt 1 men huset kommer tro att det är solklart att Mergim kommer åter (tänk om inte)

Fast dom gillar ju också att se par i annexet...
Medlem
Den som sköter Mergims instagram har skrivit att ”vi måste vara beredda på att rösta på Mergim igen om han sitter mot någon i annexet. Håll koll klockan 21”

Kommer det en twist tror dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in