2021-04-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram> "Im gonna do the fuck I want"! - Titta på mig "If I wanna fuck, I fuck"!

Tess> "Just dont fuck with my sleep"

Pedram> "And if I do, I dont give a Fuck"!
🥶🥶🥶
2021-04-26, 19:37
Medlem
Dompas packning är helt underbar, blir lätt att packa upp imorgon.
2021-04-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Det enda Dompa gör fel är att han skiter i tävlingarna och verkar trög på att tyda vissa sociala koder. Om han bara la manken till skulle han nog kunna kamma hem tävlingar. Jag vill tro det i alla fall. Gällande hans och Empas grej ser jag det som ett destruktivt dejtingförhållande som uppenbarligen turns them on, och det är deras ensak.

Hade helst hoppats att Pedram skulle åka. Vi var ju överens om att rösta ut honom.

Men visst, folk kan ändra sig. Grejen är den att Pedram inte tillför nämnvärt i huset. Vet inte var jag vill komma men jag hoppas det är sista gången man ser Peddot i live-tv idag.

Hej

Helt med Pedram OUT! Men folk är svaga i sinnet... åker han inte nu sitter han i final. Folk kommer ALDRIG våga rösta på Pedram efter Emeligate. Tråkigt. Han och AD tycker jag kan dra NU.
2021-04-26, 19:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag har funderat på just detta att AD verkar ha så svårt för just Simon? Han har sagt några gånger att han ogillar hans dåliga förlorar mentalitet , han har också ifråga satt Nardos när han tycker att hon försvarar Simon? I det stora hela borde han tycka mer illa om ex Mergim som verkligen har brusar upp och tjafsat med han . Det kan så klart vara så att han bara inte klickar med Simon .

Det kallas projicering för han är ju likadan bara att han inte förlorar i samma utsträckning och inte har adhd och alltså bättre filterkontroll. Han kommer fortsätta rösta på Simon tyvärr.
2021-04-26, 19:42
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Helt med Pedram OUT! Men folk är svaga i sinnet... åker han inte nu sitter han i final. Folk kommer ALDRIG våga rösta på Pedram efter Emeligate. Tråkigt. Han och AD tycker jag kan dra NU.
Tror du har fel där. Tror inte det finns en chans att Peddie sitter i final.
2021-04-26, 19:43
Medlem
Mouchinos avatar
Kolla på detta. Uppmärksamma Pedrams beteende och hans blickar. Han är ett rovdjur! Han psykar henne så jävligt och han visar inte henne respekt. Tess är ändå bra som står på sig men hade detta varit på utsidan så hade det lätt kunnat urarta. Han vill få ur ett intresse som inte finns och då ifrågasätter han kring varför hon inte har öronproppar? Sjukt!

https://www.youtube.com/watch?v=BSL6Hi8yWOE
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-26 kl. 19:47.
2021-04-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1MohamedAmir
va fan din rasist.

ali chehade är en legend,hade vunnit bb lätt.

ut med mergrinet och pedrun idag.

kacklande.miracklet.ge.fan.i.tjacket.
LÄR DiG SVENSKA. I TAL OCH SKRIFT. Capich, lunfardo! 🖕
2021-04-26, 19:44
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Här är vi som vänner som man bara aldrig mött. Ibland är det skönt att slippa vara ledsen. Jag tog mig precis ett glas, är ändå så seg dagarna i ända av pollenallergis så lite bakis på det spelar ingen roll. Skål!

2021-04-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror du har fel där. Tror inte det finns en chans att Peddie sitter i final.

Kanske har fel, men jag tror inte det, han kommer inte vinna, men han manipulerar folk bra.
2021-04-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Du får sova på saken. Det är oläsbart...
Den där dåren har ju stora problem. Jag vet oftast inte om det är svenska eller något annat språk han skriver på.
2021-04-26, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Pedram> "Im gonna do the fuck I want"! - Titta på mig "If I wanna fuck, I fuck"!

Tess> "Just dont fuck with my sleep"

Pedram> "And if I do, I dont give a Fuck"!

Denna är rätt creepy från Pedram pga att det just är Tess.
Den diskussionen var lindrigt obehaglig. Särskilt med tanke på att han fortsatte tjafsa med henne gång på gång trots att hon gick iväg.
2021-04-26, 19:48
Medlem
Rökrutans Grabbarna grus i annexet tack

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in