2021-04-26, 16:51
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det värsta är att det inte ens finns någon unge som sitter och tittar utan det är något han hittat på för att se familjär och härlig ut.
Spyhinken står i beredskapsläge.
2021-04-26, 16:51
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Hade bränt den fortare än en höna skiter om det varit min jacka.
Måste lukta riktigt sunkigt efter alla turer i rökrutan på diverse personer.

Fy fan! Att hon som icke-rökare är ok med det. Men hon verkar vara för snäll för sitt eget bästa så då får hon väl lukta gammal fimp
2021-04-26, 16:52
Medlem
Citat:
Jag har tänkt på det innan. Måste lukta så förbannat mycket rök då alla använder den som din personliga rökrock. Hon som inte ens röker, hur fan står hon ut. 🤮🤮🤮

Glöm inte att Adrian använt den åtminstone en gång. Hon lär aldrig vilja tvätta den på grund av det. Vem som än bär den, vad den än är med om eller vilken odör den än drar åt sig. INTE TVÄTTA BORT ADRIAN!!
2021-04-26, 16:53
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Glöm inte att Adrian använt den åtminstone en gång. Hon lär aldrig vilja tvätta den på grund av det. Vem som än bär den, vad den än är med om eller vilken odör den än drar åt sig. INTE TVÄTTA BORT ADRIAN!!

Hahaha det ligger nog tyvärr en sanning i det du skriver. Tror du hon sparat hans avklippta tånaglar också?!
Medlem
Citat:
🤮🤮🤮😂
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
För många Lill Vickan fans här nu, så jag drar. Trevlig kväll.👍
Du är det också.Du är avslöjad
2021-04-26, 16:54
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Det värsta är att det inte ens finns någon unge som sitter och tittar utan det är något han hittat på för att se familjär och härlig ut.
Den tanken har inte ens slagit mig att Alicia skulle kunna vara rent påhitt 🤣
2021-04-26, 16:54
Medlem
Citat:

Men ja, förhoppningsvis. Vore ju än mer sinnessjukt om ett barn i tittutlek-ålder skulle sitta och kolla BB.
2021-04-26, 16:55
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:

Låt oss hoppas att hon har vänner som är vettiga och kan hjälpa henne med råd om vilka falska människor som har snackat skit bakom hennes rygg i dasshuset.
2021-04-26, 16:55
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Du är det också.Du är avslöjad
IECDKDG.
Tips det börjar med: Icke En Chans DKDG.😀
2021-04-26, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Den tanken har inte ens slagit mig att Alicia skulle kunna vara rent påhitt 🤣
Ungen kanske finns men barnet är väl typ ett år så den fattar ju ingenting av det där.
2021-04-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahaha det ligger nog tyvärr en sanning i det du skriver. Tror du hon sparat hans avklippta tånaglar också?!

Skriv ALDRIG så till mig igen. Mår skit nu. Tvångsmässigt tänker jag nu även på de förbannade snorkråkorna som folk har diskuterat, om det är hans.. AEJ mår så dåligt. Avliva mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in