2007-06-26, 20:57
Medlem
kjuts avatar
en fråga bara, hur vet man om man har ett tillräckligt starkt psyke? Ja menar, det kan ju faktiskt hända de bästa lr?
Citera
2007-06-29, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjut
en fråga bara, hur vet man om man har ett tillräckligt starkt psyke? Ja menar, det kan ju faktiskt hända de bästa lr?

Det kan hända vem som helst, men händer oftare de som mår dåligt ifrån start. Vet du med dig att du har fått problem på så "simpla" saker som cannabis så är nog inte syra nåt för dig.

Som sägs i de flesta FAQs här så är set and setting a och o.
Hade det varit lite mera planerat så hade risken att snea blivit mindre, det är jag säker på.

Ett tips är att om saker börjar kännas jävligt konstiga så prata med nån.
Därför är det supernice att ha en helt nykter kompis som sitter med dig under trippen, denne är en sorts livlina.
Citera
2007-06-29, 06:45
Medlem
mezaint_buteljs avatar
sneat ofta på röka och kan få extrema "nerjobbssituationer" typ som tankar jag inte vet om jag uttalat högt eller inte coh att alla tittar på just mig och snackar skit så fort jag gått förbi... mm.. men har ALDRIG sneat på syra, och brukar peta i mig på jobbet ibland utan problem..

på helgen kan det hända att jag trycker i mig en 4 till max 10st själv och bara trippar.. det sjuka är att om resten av polarna tagit en och jag 5 är jag mest trippad, men behöver jag prata med ngn typ herr blå kan jag nästan trycka bort ruset helt, och det har alltid gått vägen för mig.. men när jag gått därifrån förstår jag inte ens att jag precis pratat med polis.. samt har det flera ggr hänt att jag kunnat hitta hem från ställen jag aldrig besökt typ som en gps trots att resten av bilen är normala och jag trycky i mig en 6lappar... liksom bara: höger där.. vänster skulle du tagit.. (har inget lokalsinne alls annars..) lsd är det bästa jag testat någonsin.. kommer alltid till insikt med ngt nytt om sig själv efter en stark tripp
Citera
2007-06-29, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Aldrig prövat LSD, och efter det här så verkar det inte så lockande längre.
Dock så anser jag mig vara en mogen person med ett starkt utvecklat psyke, men lsd'n might be proving me wrong.
Skulle det hända mig så skulle mina föräldrar slå ihjäl mig, alternativt jag skulle inte vilja leva längre. En tripp som varar så jävla länge kan inte vara kul, speciellt inte när man snear.

Han är en tonåring med dåligt psyke, klart han snear. Låt inte hans .. ehm .. handlingar avskräcka dig från en av de underbaraste drogerna på planeten.
Citera
2007-06-29, 12:18
Medlem
cannabinols avatar
Haha alltid roligt när psyket ger efter
Citera
2007-06-29, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mezaint_butelj
på helgen kan det hända att jag trycker i mig en 4 till max 10st själv och bara trippar.. det sjuka är att om resten av polarna tagit en och jag 5 är jag mest trippad, men behöver jag prata med ngn typ herr blå kan jag nästan trycka bort ruset helt, och det har alltid gått vägen för mig.. men när jag gått därifrån förstår jag inte ens att jag precis pratat med polis.. samt har det flera ggr hänt att jag kunnat hitta hem från ställen jag aldrig besökt typ som en gps trots att resten av bilen är normala och jag trycky i mig en 6lappar... liksom bara: höger där.. vänster skulle du tagit.. (har inget lokalsinne alls annars..) lsd är det bästa jag testat någonsin.. kommer alltid till insikt med ngt nytt om sig själv efter en stark tripp

Någon mer än mig som misstänker ironi/bullshit här?!?! Jag menar 4-10 lappar, kom igen...
Citera
2007-06-29, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ilprincipino
Någon mer än mig som misstänker ironi/bullshit här?!?! Jag menar 4-10 lappar, kom igen...

I hear 'dat, brotha'.
Citera
2007-07-07, 00:32
Medlem
Appels avatar
har också haft en och annan sne tripp men inte ens i närheten av din.

Den va rätt så underhållande att läsa 3,5/5
Citera
2007-07-12, 20:07
Medlem
slipknot_vol3s avatar
Jo ja förstår till viss del att du blev så jävla skum av lsd...första gången jag tog det drog jag visserligen en hel lapp shiva direkt och cirka 1 timma efter i början av trippen, rökte jag hasch samt att jag också drack starköl innan trippen...jag blev inte snead, det blev mer en mycket skönare tripp...saken är att jag drog en lapp och rökte i början av trippen vilket gjorde att det blev mycket starkare effekt. kände också att jag var tvungen att ta luft men när jag kom ut var det det absolut skönaste jag vart med om...när jag sedan kom in igen hade mina vänner satt på nån trance-låt där texten gick typ "Ecstasy Exanor" eller nåt sånt (om nån vet vilken låt, snälla säg vad den heter) och då var allt tvärskönt och vi rejvade hela natten typ tills nån tog fram en tändare som hade nån hallucinogen bild på...vi började flumma som fan på den tändaren och typ drömde oss bort i den...tvärskönt...det var den bästa trippen jag nånsin haft men dagen efteråt var man som ett lik...typ helt tom och var tvungen att lära sig allting på nytt igen...
Citera
2007-07-14, 03:10
Medlem
NewBoys avatar
Låter lite väl mycket för mig. Inte själv tagit drogen, så kanske inte ska(kan) säga något. Men fått LDS förklarat för mig 1000gånger, från dagliga brukare så som nybörjare. Det där låter inte direkt samma, men vettefan.
aja cheers
Citera
2007-07-15, 16:30
Medlem
Mercedess avatar
riktigt smart att dricka sej packad o käka syra för första gången... det är ju som bokat för idioti... visa respekt för psykadelia för fan! aja antar att folk måste uppleva själv vad som händer eller när nån vän får en riktig flipp för att dom ska fatta...
Citera
2007-07-15, 17:06
Medlem
Shroomiezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilprincipino

Bullshittometern dansar hulahula!!

Tvi bubblan låter som en djävla snetripp du råkat ut för å andra sidan så fick du en oförglömlig upplevelse och imo är det vad livet handlar om, leva till max - existerar inget som goda/dåliga upplevelser. live before u die...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in