2021-04-25, 16:39
Medlem
Spajdors avatar
Morsgrisen slickar på Simons chilinötstallrik och skyndar sig in i badrummet för att skölja munnen...
2021-04-25, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Tycker det är sjukt att Simon gjorde det då han har gjort en rätt allvarlig operation om jag förstått rätt.
Hahah allvarlig operation? När har han sagt det? Enda jag hört är att han fick ibs för ngr år sen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Dompa och Tanja är de enda som gör underhållning nu, de andra kan bytas ut, de förtjänar inte att vara där.
Tack TV4 för att ni visat att programmet är styrt. Alla fick hjärta? Och 2 straffas. Fast det är ju samma som alltid straffas med mindre tv- tid m.m. Varför bjöd ni in Tanja om ni ändå bara vill hacka på henne. Är det bra tv eller har hon ett annat kontrakt. Jävla styrd skitproduktion! Jag hänger med så länge Tanja är kvar men sen upphör prenumerationen😡
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Nu vet man hur Trailer Trash Tanja ser ut när hon tar emot alla män i gapet

Är det isåfall AD's fel att hon inte tagit emot honom med öppna lår? Eller vad ville du komma fram till? KjAmiZzZzZ

Samarin? Skicka in en rejäl dos bikarbonat alternativt Omeprazol.
Vadå Samarin.. JÄVLA SOCKER"PILLER"! (läs: pulver)
2021-04-25, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Morsgrisen slickar på Simons chilinötstallrik och skyndar sig in i badrummet för att skölja munnen...
🤣👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gironde
Gör som flera av oss gör .. RÖSTA PÅ MERGIM. BE FAMILJ. SLÄKT. VÄNNER. GRANNAR. ARBETSKAMRATER. ALLA DU HAR PÅ FACEBOOK PÅ MESSENGER. KOLLAR DOM INTE på big brother så kan dom hjälpa dig med röster. Rösta mergim

Wtf varför , aldrig helvete att jag skulle rösta eller be folk i min närhet att rösta på just han.

Fy fan en mobbare som blivit mobbad och på det kör offerkofta på
Medlem
Stackars Simon! Har inte han nåt magproblem? Å ändå gör han det som krävs!!?

Simon och Tanja är i särklass mest värdiga vinnare. Dompa skulle också vara det om han slutade fjanta för Aemiliae.
2021-04-25, 16:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja suck. Men får hoppas han tycker det var värt det åtminstone!

Han kommer tyvärr toffla efter henne. Han kommer skita i att bara äta ärtsoppa också tror jag.
2021-04-25, 16:43
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Aaaaldrig någonsin stört mig på någon så fruktansvärt som på denna lågbegåvade vidriga idiot. Bögrim har många, MÅNGA, tillkortakommanden men han är inte i närheten. Framstår som en underbar änglalik "peshooon" i jämförelse.

Instämmer till fullo. Stör mig på allt han gör.

”När är det mat, när ska du börja laga?”
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför satt Simon med hörlurar?
Undrar samma sak som du, trodde dom var tillför AD's autism.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
Nämen valrossen med lagårdsdörren....klart du måste hjälpa Tanja städa...mitt lilla hjärta ska väl
Inte göra det själv😄😄😄Man kan inte gå omkring o le i 99 dar.... städa o gno o hör lite nytta😄😄😄

Inte någon annan som erbjöd sig, först att erbjuda hjälpen borde ju vara Adrian och Pedram men det finns inte i deras värld. Grisar båda två, ut med Pedram i morgon och Adrian så snart som möjligt.
2021-04-25, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vad har hon berättat? Har hintats om det både här och på fejjan men jag har missad vad hon sagt.

Står i tråden om könsstympning. Vad jag hörde sa hon inte det ordet rätt ut men att hon gjort en operation där i trakterna. Tror andra hörde mer än jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in