2021-04-25, 01:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Han har varit väldigt fin mot Joel.
Det enda var när han inte fattade varför han inte skulle prata högt om det med Emelie inför alla kameror och dom rök ihop på grund av det. Men han stöttar Joel fint.

Han är lite som Tanja i manlig form.. lyfter fram positiva saker för att vända det ledsna till glatt. Sådana vänner behöver man
2021-04-25, 01:06
Medlem
__Alez__s avatar
Man brukar ju säga att det finns någon för alla men tror ni det finns en kille där ute som skulle klara av Emelie och en som hon själv skulle stå ut med?
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hörni var inte så elaka i tråden, det är kärleksvecka och vi måste lära oss att acceptera olika.

Kärleksveckan är long gone. Slutade, likt Tre Kronor, med en stor smäll igår kväll när bl.a. Nardos och Emelie skrek på varandra för full hals.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vågar vi hoppas på att Dennis står på sig denna gång eller kommer han toffla som sist?

Fast vad har Emelie gjort den här gången som gör att Dompa borde stå på sig?
2021-04-25, 01:07
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus20
Fast vad har Emelie gjort den här gången som gör att Dompa borde stå på sig?

Hon har tagit ut sitt manshat på honom.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Man brukar ju säga att det finns någon för alla men tror ni det finns en kille där ute som skulle klara av Emelie och en som hon själv skulle stå ut med?
I denna fasen av hennes liv? Nej.
Medlem
Zingo2s avatar
Madde vill byta rum tror jag, är nog ADs fel.
Lill Vickan väntar på Dennis, är nog också ADs fel.
Tackar vet ja Tanja, Simon och Judith. Det är inte ADs fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja, men det krävs någon som kan sätta emot Emelie (typ som Dennis gör). Motparten behöver nog vara ordentligt lugn och lagom positiv för att gilla bitterheten. Ingen lätt match tror jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Besatt av Lill Vickan? Nej absolut inte.😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Har jag bara en åsikt? Läser du bara mina inlägg när Lill Vickan nämns?
Isf tycker jag du ska läsa mina inlägg, handlar de bara om henne ska du få åka gratis på alla karuseller på Gröna Lund i 2 år.😀👍

JA JAG SER DINNA INLÄGG 90 % är om henne . Och du kom in i tråden förut och fråga just om henne . Det säger mycket om att du är BESATT. Hahahha
2021-04-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Den förklaringen kan jag köpa mer än någon annan.

Förstår ändå att Dompas tålamod till slut tryter, vilket det borde gjort för länge sen, för jag tycker han inte varit annat än snäll och trevlig mot Emelie men får ofta raka motsatsen tillbaka.

Har skrivit flera gånger att Dompa har en ängels tålamod med henne. Hans tålamod grundar sig nog i att han förstår en del av de underliggande orsakerna, men finns ju gränser för hur mycket man orkar och hur många chanser man vill ge.
2021-04-25, 01:08
Medlem
1754s avatar
Nä, Dennis går och lägger sig i samma säng som Emelie. Förfan.
2021-04-25, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har du inte släpp det där än? Var ett djävla ältande och dessutom sa hon att dom återställt fittan.
hon lär ju inte vara den första eller sista och är nog inte så lätt att återställa om du tror det.Jag har ingen lust att betala för att det ska levas kvar i medeltiden.Har du det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in