Madde måste vara den finaste, mest genuina vännen där inne. Hon pratar från djupet, rapar inte bara floskler.
Hon är en fin och omtänksam tjej och jag hoppas verkligen inte att hon håller fast vid AD för hon förtjänar så mycket kärlek tillbaka så mycket som hon ger.
Hon är en fin och omtänksam tjej och jag hoppas verkligen inte att hon håller fast vid AD för hon förtjänar så mycket kärlek tillbaka så mycket som hon ger.
Håller med till 100%
Hon behöver någon som verkligen kan uppskatta henne.
Angående könsstympning.. Jag visste att det var vanligt i Somalia, men visste inte att det var vanligt i Eritrea. Läste nyss att 9 av 10 flickor i Eritrea är könsstympade. Blev förvånad.
Släpp det där nu. Det är 2 som är könsstympade fast en av en papegoja.
Hon hugger som en jävla kobra och flörtar sedan med kameran med att kasta kvinnokortet "Starka kvinnor" bla blaaaa sen när Dompa gav upp och lämnade rummet så tittade hon in i kameran, suckade och sa: "Pff pojkar!" och himlade med ögonen. Jävla skådespel.
Ja, och börja skrika på någon är ju verkligen rätt sätt att få en packad person att lyssna
Haha Anledning till ledighet: tjena drar till Thailand på obestämd tid, men skickar min polare Gurra istället, hoppas de e OK. Snubbe som snubbe liksom?