2021-04-24, 23:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa sade precis till Juddan att han precis var på väg till bikten för att säga till om 24 timmars.
Han tycker att allt är drama, folk kan itne dricka.. alla är ledsna. Han pallar inte med Emelie.

Va? Vill Dompa lämna?
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Inte respekt i orten att knulla en annan "broders" tidigare ligg.
Bukbroschorna Grus
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Dompa sade precis till Juddan att han precis var på väg till bikten för att säga till om 24 timmars.
Han tycker att allt är drama, folk kan itne dricka.. alla är ledsna. Han pallar inte med Emelie.

Stackars honom att komma ut till drevet om honom Han borde vara där någon vecka till så det är lite glömt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
även om emelie hade rätt så behöver man ju inte starta tredje världskriget varje gång det blir ett missförstånd och dompa tycker jag verkar vara relativt vettig

Jag förstår att hon brusade upp och avbröt honom för han fattade inte och försökte konstant ta upp vad han och Joel pratat om, och det var precis det hon för Joels skull ville förhindra att han tog upp.
Men utöver det har hon inte direkt fingertoppskänsla i sin argumentationsteknik.
2021-04-24, 23:47
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Prata med Lill Vickan är meningslöst!
Han mår inte bra, vem normal människa skulle göra det i huset?
2021-04-24, 23:47
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Hahaha.
Tror knappast Dennis vill bli nummer 351 på listan efter Gamnacken. Hon är ju vidrig dessutom, ett riktigt smutsig trailer trash luder

Jagar han en byhoras pussy så kan han nog ta Tanja också.
2021-04-24, 23:48
Medlem
Haha, låg på pricken som Empa på golvet igår och drack rödvin med högsta volym i lurarna

Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
+1,

AD är mer sugen på henne än Madde. det har man förstått flera veckor nu.
Hon är tjej som gör honom mer nyfiken, för hon jagar inte. där har vi det, klassiska... man blir alltid intresserad av det som inte är på..

Men dompa? ja jag säger det.. Känns som han börjat lessna på Emelie o hennes tjurighet..? bitterhet..
fattar honom också.. drama queens är bara för mkt killar ogillar den sortens brudar i längden...

De ska bara ha massa uppmärksamhet , samt att hon går aldrig efter honom, han visar mer för henne?
Men sen undrar man om det är 'äta eller han är sån naturligt lagd,

tar han är lite player, han vill få henne övertygad om att han gillar henne fast ändå säger han de är för olika.. han mindfuckar lite

Nej svårt får grepp om Dompa, gillar honom, men skulle nog passa mig själva för den sortens kille... han blir typ inte kör lätt.. o vill nog bara ligga runt

Eller en större utmaning då alla vet att Tanja aldrig varit kär, om ens förälskad så kan han fånga henne så är det kalas för AD:s ego!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tycker att hon ofta har ett mästrande sätt, även nykter. Funkar det inte så blir det INGEN TYCKER OM MAAAAJ och tårar. Hon är fan jobbigt lik Mergim.

Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Dom två har väldigt lika beteende.
100%.
Skillnaden och vad som gör Mergim "farligare" är att han har vett nog att åtminstone kunna vara tyst i mellan åt. Han kör sitt race och behöver inte samma bekräftelse utifrån som Emelie verkar behöva tycker jag. Han vet när han skall dra sig undan och när han skall skapa drama för sin egen vinning. Men Emelie ser ju uppenbarligen upp till hans sätt att "spela" så hon lär sig nog snart.
2021-04-24, 23:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Haha, låg på pricken som Empa på golvet igår och drack rödvin med högsta volym i lurarna

Härligt!
Medlem
icons avatar
Citat:
Att lämna dagen innan utröstning. Där snackar vi drama... Tack Dennis att jag slösa min röst på dig i onödan
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han försöker med Tanja men inte för att han vill ha henne på riktigt utan för att han vill få henne dit där Madde är just nu. Det är AD:s sätt att bearbeta fram tjejernas känslor för honom! Så genomskinligt och fult.

Dompa sa idag att han inte kunde tänka sig Tanja men vem vet?
Felt klart det AD är ute efter. Att ingen ska vilja nominera honom.

Men tror inte Dompa hade sagt nej till Tanja. De två skulle dessutom passa väldigt bra ihop.
Men inne i huset måste han säga nej pga Empa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in