Tack!
Jättebra om fler skickar in den frågan. Blir svårare för prod att ignorera den då.
Precis men vi kan formulera lite olika men den måste med för den frågan kan vara en akilleshäl för AD.
T.ex Varför säger du till Pedram att han står dig närmast för att nästa stund säga samma sak till Joel och Nardos för att efter välkomnas med en liten gruppkram?
Nåt sånt skull jag kunna skicka in när det blir dags.
Hon refererade till en dag (igår eller förrgår) då Tanja tog upp en bok som hon tyckte var hemsk. Boken är "En blomma i Saharas öken" och handlar om kvinnlig könsstympning. Tanja, Nardos och någon mer satt och pratade om det hela en stund.
Nu sa Nardos att hon tyckte det var lite jobbigt när Tanja tog upp boken. Hon nämner det i meningen efter hon säger att hon gjort en operation där nere.
tycker ni hon är sexig? snygg röv?
kan ej bestämma mig om henne, hon känns lite pryd o tantig ibland på ngt sätt, lite töntig, söt. men inte så sexig tjej?
Utseendemässigt är hon söt. Men det är hennes personlighet som gör henne snyggare.
Och då syftar jag på hennes kvinnliga sidor. Hur hon beter sig. Till exempel att hon aldrig höjer rösten, jämfört med de andra "kvinnorna" i huset.
tycker ni hon är sexig? snygg röv?
kan ej bestämma mig om henne, hon känns lite pryd o tantig ibland på ngt sätt, lite töntig, söt. men inte så sexig tjej?
Vad spelar det för roll om vad andra tycker? Det är ändå delade åsikter. Vad tycker du?! Är du kluven så är du, det är jag med. Jag vill tycka om henne men crungear i slutändan. Så min egen slutsats är att hon är cringe